Ikke at det har den store betydning, men efter runde 14, har Intak på 1. pladsen, 1 point mindre end Collateral. Det samme gør sig gældende efter runde 15, selvom Intak her får 1 point mindre end Collateral og derfor burde vinde med en margen på 2 point.
Som sagt en mindre detalje, som ikke har betydning, men ville bare lige nævne det:)
Og hov, jeg blev nr. 3, ikke dårligt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ikke at det har den store betydning, men efter runde 14, har Intak på 1. pladsen, 1 point mindre end Collateral. Det samme gør sig gældende efter runde 15, selvom Intak her får 1 point mindre end Collateral og derfor burde vinde med en margen på 2 point.
Som sagt en mindre detalje, som ikke har betydning, men ville bare lige nævne det:)
Du har ret! :-)
Den korrekte pointfordeling skal se sådan her ud:
Stilling efter 15. runde: intak - 26 Collateral - 28 point Åkepool - 33 point Herrguth - 35 point Foeller - 35 point Neranders - 36 point Skeloboy - 37 point Lord Beef Jerky - 37 point Kruse - 37 point Wangsgaard - 38 point
Collateral (137) skrev:
God runde BN!
intak (98) skrev:
Iøvrigt rigtig gode spørgsmål!
Tak for rosen, som jeg sætter stor pris på, eftersom jeg var opsat på at lave 4. runde væsentligt bedre end 2. runde. (Spørgsmål 8 i den her runde burde dog have lydt sådan: "Sort, hvid, brun, rød, grøn, blå, grå, gul, lilla eller orange?" ... Altså med et begrænset antal navngivne valgmuligheder.)
Og nu vil denne filmz-bruger holde pause fra filmz.dk en del dage. Vi ses.
Ciao. :-)
i dag (11. august) 09:43
BN (143) skrev:
Stilling efter 15. runde: intak - 26 Collateral - 28 point Åkepool - 33 point Herrguth - 35 point Foeller - 35 point Neranders - 36 point Skeloboy - 37 point Lord Beef Jerky - 37 point Kruse - 37 point Wangsgaard - 38 point
intak (98) skrev:
Iøvrigt rigtig gode spørgsmål!
Tak for rosen, som jeg sætter stor pris på, eftersom jeg var opsat på at lave 4. runde væsentligt bedre end 2. runde. (Spørgsmål 8 i den her runde burde dog have lydt sådan: "Sort, hvid, brun, rød, grøn, blå, grå, gul, lilla eller orange?" ... Altså med et begrænset antal navngivne valgmuligheder.)
Hmmm. Det var en ret kort pause :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg havde jo et lille hængeparti i tråden her. Og så var du selv så fræk at opdatere din topliste med en film, som jeg umuligt kan undlade at kommentere!!! Tsk, tsk ...
#141 Collateral 13 år siden
#142 Åkepool 13 år siden
Og hov, jeg blev nr. 3, ikke dårligt :)
#143 BN 13 år siden
Stilling efter 15. runde:
intak - 26
Collateral - 28 point
Åkepool - 33 point
Herrguth - 35 point
Foeller - 35 point
Neranders - 36 point
Skeloboy - 37 point
Lord Beef Jerky - 37 point
Kruse - 37 point
Wangsgaard - 38 point
#144 Wangsgaard 13 år siden
Men til os som ligger i bunden, kan jeg kun sige; Great minds think alilke!!
#145 Collateral 13 år siden
i dag (11. august) 09:43
Hmmm. Det var en ret kort pause :)
#146 BN 13 år siden
Jeg havde jo et lille hængeparti i tråden her. Og så var du selv så fræk at opdatere din topliste med en film, som jeg umuligt kan undlade at kommentere!!! Tsk, tsk ...
;-)
#147 Collateral 13 år siden
#148 BN 13 år siden
Hehe ... det har jeg skam heller aldrig påstået. Meeeen ikke desto mindre .... 18:36 11. august 2011, cut, slut, sluk ......
biiiiiiiip
#149 Lord Beef Jerky 13 år siden
#150 BN 13 år siden