Stilling efter 8 runde: intak - 13 Collateral - 13 point Herrguth - 16 point Åkepool - 17 point Neranders - 20 point Lord Beef Jerky - 21 point Foeller - 19 point Skeloboy - 21 point Wangsgaard - 24 point Kruse - 21 point
Mindre ubetydelig fej, men Kruse og Wangsgaard skal lige bytte plads. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Stilling efter 8 runde: intak - 13 Collateral - 13 point Herrguth - 16 point Åkepool - 17 point Neranders - 20 point Lord Beef Jerky - 21 point Foeller - 19 point Skeloboy - 21 point Wangsgaard - 24 point Kruse - 21 point
Firewall: - 3 point Lord Beef Jerky Åkepool Foeller
Regarding Henry: - 1 point Skeloboy
What Lies Beneath: - 1 point Wangsgaard
Random Hearts: - 1 point Herrguth
Air Force One: - 3 point Neranders intak Kruse
Patriot Games: - 1 point Collateral ____________ Stilling efter 9 runde: intak - 16 Collateral - 14 point Herrguth - 17 point Åkepool - 20 point Neranders - 23 point Lord Beef Jerky - 24 point Foeller - 22 point Skeloboy - 22 point Wangsgaard - 25 point Kruse - 24 point
Sagt på en anden måde...brun og lilla bør heller ikke tælle med...
I har misforstået spørgsmålet, eller osse har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Udover sort og hvid sigtede jeg bare til alle farver, som lever op til følgende to ting: de har deres eget navn og man kan sætte ordet "lyse-" eller "mørke-" foran. (Der er ikke noget der hedder lysepink eller mørkepink.)
Ordet "hovedfarve" var ikke fra min side ment videnskabeligt, men blot som en modsætning til nuancerne "lyse-" og "mørke-".
Men for at give jer allesammen ro i sjælen, så justerer jeg Wangsgaards point.
#81 Bony 13 år siden
#82 BN 13 år siden
Korrekt. Takker. :-)
#83 Skeloboy 13 år siden
Brun, grøn, orange, grå og lilla er vel også nuancer? Hovedfarverne er vel kun sort, hvid, blå, rød og gul?
#84 MMB 13 år siden
Hovedfarver er: gul, rød, grøn, blå, sort og hvid!!!!!!!!!
http://ordnet.dk/ods/ordbog?aselect=Hovedfarve&...
#85 Skeloboy 13 år siden
#86 BN 13 år siden
Firewall: - 3 point
Lord Beef Jerky
Åkepool
Foeller
Regarding Henry: - 1 point
Skeloboy
What Lies Beneath: - 1 point
Wangsgaard
Random Hearts: - 1 point
Herrguth
Air Force One: - 3 point
Neranders
intak
Kruse
Patriot Games: - 1 point
Collateral
Herrguth - 17 point
Åkepool - 20 point
Neranders - 23 point
Lord Beef Jerky - 24 point
Foeller - 22 point
Skeloboy - 22 point
Wangsgaard - 25 point
Kruse - 24 point
#87 MMB 13 år siden
#88 Skeloboy 13 år siden
#89 BN 13 år siden
I har misforstået spørgsmålet, eller osse har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Udover sort og hvid sigtede jeg bare til alle farver, som lever op til følgende to ting: de har deres eget navn og man kan sætte ordet "lyse-" eller "mørke-" foran. (Der er ikke noget der hedder lysepink eller mørkepink.)
Ordet "hovedfarve" var ikke fra min side ment videnskabeligt, men blot som en modsætning til nuancerne "lyse-" og "mørke-".
Men for at give jer allesammen ro i sjælen, så justerer jeg Wangsgaards point.
#90 BN 13 år siden