Gravatar

#11 Spanner 17 år siden

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 filmz-Bruce 17 år siden

#10 Jep! Lige sakset denne:

Well to answer your question,the stations (HBO,SHO,TNT,ESPN,NBC,CBS)picks the resolution to broadcast from.The Premium channels like HBO choose to broadcast in 1080i,while your local channels pick different formats to broadcast in.FOX uses 720p,CBS-1080i,ABC-720p.Most of the time you cannot tell the difference between the several broadcasters until the sports presentations.Fast moving sports such as football,racing,basketball looks better in 720p.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 pulse83 17 år siden

Er jeg den eneste der morer mig ved at Hobbitterne klapper når man kører musemarkøren hurtigt frem og tilbage over shot 3? :/

Bortset fra det, ser det da ganske fint ud i HD sammenlignet med DVD-transferet. "Fint" er bare ikke godt nok. De her transfers skal være fuldstændigt fantastiske, før jeg bliver tilfreds. No pressure, New Line.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#14 gi-jones 17 år siden

13: Du har ret. Det er skideskægt. Så ved jeg da hvad jeg skal lave i aften :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 filmz-vassago 17 år siden

#13: det kommer til at se helt anderledes ud, 1080p og en bitrate der sikkert er 5 gange højere kan gøre meget ved det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 HonoDelLoce 17 år siden

Det er da meget mere iøjefaldende at der sidder en hobbit helt ude til højre og gnider sig selv i skridtet, når man gør det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 gi-jones 17 år siden

#16: Nå, så var det ikke sjovt mere.

Hvad skal jeg nu lave?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 dyg 17 år siden

#13 - Hvad er det Gimli står og laver med Frodo på et af de andre billeder (når man kører musen frem og tilbage)? Ser lidt skummelt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: