Gravatar

#51 El Capitan 19 år siden

Ikke for at lave reklame, men du kan se her hvad det er...
http://tdckabeltv.dk:80/appmanager/ktv/privat?_nfp...

Det kræver selvfølgelig lige at man har Kabel TV fra TDC også...
Gravatar

#52 evermind 19 år siden

#50: Tusind tak for tippet - tror faktisk, der hørte sådan en dimmer med til min hjemmebio, så det må jeg da lige prøve! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

#53 19 år siden

Hejsa...vil bare lige fortælle at jeg tjekke lige DR's program og for mig ser det ud til at fragglerne starter på mandag den 29/11. Kl. 17-17:30

#54 19 år siden

tjekke - tjekkede
Gravatar

#55 davenport 19 år siden

Post lige om der var succes med den lille FM-dimmer..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#56 evermind 19 år siden

Hm, synes ikke rigtig, jeg kan få det til at virke, men det kan godt være fordi, signalet er for ringe her i kælderen... eller fordi jeg har gjort det forkert. I ved, langhårede og teknik... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

#57 19 år siden

Nogen der fik optaget det første afsnit ? jeg troede det startede de 1. december.

Typisk.

[email protected]
Gravatar

#58 evermind 19 år siden

Hm, er det en fejl i min maskine, der får det til at se sdådan ud, eller er indtil flere begyndt at anvende min signatur...?
Gravatar

#59 lagoni 19 år siden

Det ser ud til at gæster automatisk bruger signaturen fra den foregående post...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#60 evermind 19 år siden

Those bastards! They will pay dearly... :P

Skriv ny kommentar: