#11 Highland Park 15 år siden
Nicki52 (10) skrev:Kan du fortælle mig hvad den serie handler om og så købe jeg første sæson. Den er sikkert billig.
Nicki52 (10) skrev:Forresten downloader jeg kun afsnit at jeg ikke kan vente på i Danmark. *har aldrig haft tålmodighed*
#12 Nicki52 15 år siden
Highland Park (11) skrev:Du kan evt. læse The Insiders anmeldelser af serien her på Filmz.Og ja, hele serien kan købes samlet til en yderst rimelig pris.
Nicki52 (10) skrev:Highland Park (11) skrev:Forresten downloader jeg kun afsnit at jeg ikke kan vente på i Danmark. *har aldrig haft tålmodighed* Ja dårlige undskyldninger er der nok af. Her er så en oplagt mulighed for at arbejde med for derved at ændre på din ringe tålmodighed. :)
Highland Park (11) skrev:Forresten downloader jeg kun afsnit at jeg ikke kan vente på i Danmark. *har aldrig haft tålmodighed*
#13 Highland Park 15 år siden
Nicki52 (12) skrev:Er det den golden box?
#14 frankdrebin 15 år siden
Skriv ny kommentar:
#11 Highland Park 15 år siden
Du kan evt. læse The Insiders anmeldelser af serien her på Filmz.
Og ja, hele serien kan købes samlet til en yderst rimelig pris.
Ja dårlige undskyldninger er der nok af. Her er så en oplagt mulighed for at arbejde med for derved at ændre på din ringe tålmodighed. :)
#12 Nicki52 15 år siden
Er det den golden box?
Jeg får svært ved det. Jeg har arbejdet med min vrede, men er ikke sikker på min tålmodighed, for er ikke sikker på jeg gider.
#13 Highland Park 15 år siden
Jep. :)
Nej, det er aldrig nemt at arbejde med den slags, men det er en god idé.
#14 frankdrebin 15 år siden