Hvis vi skrev 1939, havde hun skiftet navn til Louise von Freveschtestein, og infiltreret CD. (ukendt af hvilken grund, da det har samme symbolværdi, som at skide ved siden af en elefantlort)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#23 - Jo, men det er da netop derfor, det er fedt, at hun skifter parti og bliver folketingskandidat igen. Jeg har godt nok savnet landsbytosse nummer ét i medierne, siden hun skred fra DF. Politik er bare blevet SÅ meget kedeligere. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#26 - Camre og Krarup er bare rabiate. De mangler den samme underholdningsværdi som Frevert, synes jeg. Hendes fordel er, at hun kombinerer Mikkelsens medieliderlighed med en vanvittigt morsom trang til at modsige sig selv hvert andet øjeblik - fx som da hun forlangte, at von Trier i praksis skulle censureres ved at få frataget al offentlig støtte, fordi han formastede sig til at "fornærme en allieret", mens hun kort efter gik ud og forsvarede ytringsfriheden. Frevert er en æddru (?) udgave af "Damen med de blå tænder" - den der rædselsfulde tante for enden af bordet, der altid lige skal ødelægge den gode stemning ved at fortælle et par "sandheder" om de tilstedeværende :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#21 Patriarch 18 år siden
Sort.
#22 filmz-Kadann 18 år siden
http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/28/200709281...
:)
#23 Bony 18 år siden
#24 davenport 18 år siden
#25 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Du kan ikke nøjes med Kamre, Krarup og Brian Mikkelsen? ;)
#27 davenport 18 år siden
#28 filmz-Kadann 18 år siden
#29 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#30 filmz-Le Samouraï 18 år siden