Syntes Viggo var ret fed i GI, men selve filmen siger mig ikke noget, og herfra måber jeg lidt over at vide at mr Scott har stået bag denne film, det var sku gået forbi mig.
Men jeg syntes ik filmen er en stinker. Dog har jeg fået en forbi for skallede kvinder og resten af Demi's film hehe.
Nok een af Ridleys svageste film, men jeg synes heller ikke, at den er dårlig 3,5 / 6 Demi er sku' da nuller-rar!!! Hun kan til en hver tid få tjansen som ballon-pige til en af mine fødselsdagsfester ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Syntes sku hendes brede kæber er lige i overkanten for mig. Men på en eller anden måde blev jeg lidt varm inden i da jeg så hende GENTAGENDE gange i Striptease.
#11 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#12 Patriarch 19 år siden
Nej det er ikke en Alien, det er jeg enig i. Men den har nerve, spænding og stil. 3 ting som GI Jane bestemt mangler IMHO :)
#13 davenport 19 år siden
Det er amerikansk helteaction, på godt og ondt.
#14 lasse78 19 år siden
Men jeg syntes ik filmen er en stinker. Dog har jeg fået en forbi for skallede kvinder og resten af Demi's film hehe.
#15 Bohemian 19 år siden
#16 wiseguy 19 år siden
Demi er sku' da nuller-rar!!! Hun kan til en hver tid få tjansen som ballon-pige til en af mine fødselsdagsfester ;)
#17 Patriarch 19 år siden
#18 wiseguy 19 år siden
#19 lasse78 19 år siden