#35 jeg syntes ikke det er lige så udbredt...prøv at lægge mærke til hvor mange der starter deres sætninger med et "jaaamenøhhh", det er en rigtig skidt vane, og den skal stoppes NU! og jeg syntes det bør være em mærkesag for Partiet for Genindlemmelse af Skåne, Halland og Blekinge samt Danmark til Elben, eller PFGSHBDE i daglig tale.
Ja, de taler jo også ordentligt i de gamle Morten Kockfilm, og det er derhen vi skal, så for min skyld kan vi godt tale ordentligt. Jeg geninfører også det at være De´s med ældre. Det er en god tradition, som jeg synes vi mangler i Danmark. Det er et spørgsmål om respekt, som de fleste andre lande har. Det er fx først for nyligt, at jeg er blevet dus med min tyske vens forældrer, selvom jeg har kendt dem i flere år. Vedtaget!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvis du så også vil slå hårdt ned på det overdrevne brug af apostroffer i det danske sprog, vil jeg være tilfreds. Folk er gået helt amok med de forbandede apostroffer de seneste år, selvom det er noget man sjældent bruger på dansk.
Jeg troede et øjeblik, tråden hed "Genlemlæstelse af ..." - den havde jeg ellers været med på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 filmz-bullettooth 18 år siden
#32 b e c h 18 år siden
det vil jeg sgu også sige, der strammer du den - op til 26 er acceptabelt...
#33 filmz-DocDoom 18 år siden
Edit: Ser at du allerede bliver spanket i #8.
#34 filmz-bullettooth 18 år siden
det var bare det jeg ville sige hej!
#35 filmz-DocDoom 18 år siden
#36 davenport 18 år siden
(Jeg har en tidligere chef, som jeg gerne så tvangsslanket, og gerne i en nazistisk fangekælder af et ondt misfoster med pisk!!)
#37 filmz-bullettooth 18 år siden
#38 davenport 18 år siden
Jeg geninfører også det at være De´s med ældre. Det er en god tradition, som jeg synes vi mangler i Danmark.
Det er et spørgsmål om respekt, som de fleste andre lande har.
Det er fx først for nyligt, at jeg er blevet dus med min tyske vens forældrer, selvom jeg har kendt dem i flere år.
Vedtaget!
#39 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis du så også vil slå hårdt ned på det overdrevne brug af apostroffer i det danske sprog, vil jeg være tilfreds. Folk er gået helt amok med de forbandede apostroffer de seneste år, selvom det er noget man sjældent bruger på dansk.
#40 filmz-yoshimura 18 år siden