Tension/Haute Tension er noget af det mest ubehagelige jeg længe har set, lidt (Læs: meget) i stil med "Last House on the Left" af Wes Craven, men i mine øjne faktisk en tand bedre da billederne og stemningen er mere intens. Den kan pt. købes nogle steder til 79,95 fx hos Axel men også set til 59,95 og afgjort pengene værd.
Så Last house on the left her i weekenden, og må sige at jeg syntes at det var en være gang møg. Var ved at falde i søvn op til flere gange. ja ved godt det er en gammel film, men syntes bare det hele virker så ligegyldig (selv om det er et vildt emne). Wes Craven er i mine øjne pænt overvuderet.
Du må lige tænke på hvornår den kom ud for på det tidspunkt var det eneste rigtige blodige jo kun film fra fx Hammer og lign. og i den sammenhæng var den jo meget anderledes og barsk.
Nu ved jeg ikke hvilken udgave du så i weekenden, men de fleste, som har været ude har været temmelig beskårede, men uanset hvad så er historien om dens tilblivelse mere spændende og findes i en ganske god lille bog, men dog enig i at Wes Crven er da ikke den bedste gyser, splatter/slasher om du vil, instruktør.
CKY, du må købe min Zombi 2 udgave for 10kr + portoen, eller afhentet gratis :P (Jeg har 2 stk, den ene er Achor Bays R1 udgave den anden er en R2 UK ting...) De er rimeligt obsolete efter jeg har bestilt 25th anniversary :D
#31 CKY 20 år siden
#32 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#33 zombieman 20 år siden
#34 CKY 20 år siden
#35 HeavyClaus 20 år siden
Jep, helt enig :-)
#36 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Nu ved jeg ikke hvilken udgave du så i weekenden, men de fleste, som har været ude har været temmelig beskårede, men uanset hvad så er historien om dens tilblivelse mere spændende og findes i en ganske god lille bog, men dog enig i at Wes Crven er da ikke den bedste gyser, splatter/slasher om du vil, instruktør.
#37 Skum 20 år siden
#38 CKY 20 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 20 år siden