#9 Hvornår er kaffen klar? Jeg mener, hvornår skal vi komme og smage?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg må da også snarest muligt smide 'Fars Fede Juleferie' på, ganske som yoda foreslår. Gad vide om han får en ordentlig julebonus den her gang, stakkels Clark? ;)
#17 Tjah, jeg bruger Firefox lige nu, og jeg har ingen problemer. Til gengæld kan jeg ikke åbne julekalenderen på Axels hjemmeside, med mindre jeg bruger explorer. Noget for noget :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmm Axels kalender funker fint her i firefox. Synes nu tilbuddet i dag er fladt... den box er mærkelig, en collection burde bestå af alle filmene... stadig billigt tho :D
#11 filmz-yoshimura 21 år siden
#12 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Glædelig for-jul til alle store som små, gamle som unge, men alle daglige gæster på filmz.dk o<:-)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 filt 21 år siden
#14 Yoda 21 år siden
#15 cyberzed 21 år siden
#16 21 år siden
Jeg må da også snarest muligt smide 'Fars Fede Juleferie' på, ganske som yoda foreslår. Gad vide om han får en ordentlig julebonus den her gang, stakkels Clark? ;)
#17 Sealer 21 år siden
#18 filmz-yoshimura 21 år siden
#19 Skum 21 år siden
#20 Yoda 21 år siden
Jeg bruger også Firefox, og jeg har hverken problemer hos Filmz eller Axelmusic.....