Jeg fejrede "Sankt Hans" i lørdags, da det var noget nemmere at få samlet familien fra alverdens geografiske egne på en lørdag i stedet for en hverdag. Da der også var en enkelt svensker iblandt, passede det jo også meget godt at rykke dagen lidt tættere på deres "Midsommar", som jo var i fredags.
Det viste sig at være en god ide, da vejret var helt fantastisk, og vi kunne sidde længe og stege enorme, møre bøffer over bålet (på pilegrene) og nyde dem med nyopgravede, danske kartofler fra egen have - bøf, kartofler, smørklat, salt. Det var MUMS!
Bøf på bål kan "varmt" anbefales (og man kan sikkert sagtens vikle dem ind i bacon).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har allerede været nede med min sorte affaldssække til bålet, med unævnligt indhold "Bwahahahaha! no one will ever find the truth Ahahahaha! ehmm hmm"
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Nu vil jeg ikke være flueknepper, men det bør nu staves Skt. Hans og ikke Sct. Hans, da resten af dit indlæg er på dansk. Jeg ved jo godt at dansk kan være et svært sprog for dem med et postnummer der ligger over 5000. :-)
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#16 Der mangler to kommaer i den sidste sætning i dit indlæg.
#19 Ja, det ville fandeme være noget lort, hvis det var to tyske kommaer! Puha, bare tanken gør mig svedt.
#11 filmz-yoshimura 17 år siden
Det viste sig at være en god ide, da vejret var helt fantastisk, og vi kunne sidde længe og stege enorme, møre bøffer over bålet (på pilegrene) og nyde dem med nyopgravede, danske kartofler fra egen have - bøf, kartofler, smørklat, salt. Det var MUMS!
Bøf på bål kan "varmt" anbefales (og man kan sikkert sagtens vikle dem ind i bacon).
#12 filmz-yoshimura 17 år siden
#13 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Altså hele din filmsamling af Bay og Boll?
#15 elwood 17 år siden
Dem har jeg da sendt til dig?
didn't you get the memo?
Hehe Altså The Rock brænder jeg sku ikke, det er go underholdning.
Jeg tænkte mere på de satans Pensonister og deres Rulatorer 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 frahm-2 17 år siden
Nu vil jeg ikke være flueknepper, men det bør nu staves Skt. Hans og ikke Sct. Hans, da resten af dit indlæg er på dansk. Jeg ved jo godt at dansk kan være et svært sprog for dem med et postnummer der ligger over 5000. :-)
#17 filmz-yoshimura 17 år siden
#18 filmz-DocDoom 17 år siden
#19 frahm-2 17 år siden
i det mindste er det to danske kommaer der mangler.
#20 filmz-yoshimura 17 år siden