Endnu en god film der indeholder boksning, er et afsnittene fra den korte tv-serie, "Police Squad", forløberen for 'Naked Gun'-filmene (og også med Leslie Nielsen i hovedrollen). En bokser bliver knock-out'ed og hans træner viser ham en hånd med fire fingre, idet han spørger ham: "Hvor mange fingre ser du her?" - Bokseren: "Torsdag..." :-D
Ellers er der boksescenen i [url= Lights[/url]. Næst efter Raging Bull er jeg lige ved at synes det er den bedste, om end noget anderledes end de fleste. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#21 filmz-DocDoom 17 år siden
#22 filmz-Is 17 år siden
Boksning er simpelthen får ulækkert! Medmindre man skal bokse med en pige. :-)
#23 BN 17 år siden
Med en pige ville brydning da være bedre! ;-)
#24 filmz-bullettooth 17 år siden
#25 filmz-DocDoom 17 år siden
Den lumre: Hva' er ligheden mellem en bokser og en bøsse? De får begge tæsk i ringen.
Den barnlige: Hva' er forskellen på en færge og en boksehandske? Færgen tuder i havnen, boksehandsken havner i tuden.
Den dårlige: Så var der den af bokseren der blev fyret, fordi han bare ikke slog til...
Hmm...
#26 denox 17 år siden
#27 davenport 17 år siden
#28 BN 17 år siden
Jeg kunne bedst lide den dårlige. ;-)
Endnu en god film der indeholder boksning, er et afsnittene fra den korte tv-serie, "Police Squad", forløberen for 'Naked Gun'-filmene (og også med Leslie Nielsen i hovedrollen). En bokser bliver knock-out'ed og hans træner viser ham en hånd med fire fingre, idet han spørger ham: "Hvor mange fingre ser du her?" - Bokseren: "Torsdag..." :-D
#29 filmz-Kadann 17 år siden
Billedet af en nøgen Morten Stig har brændt sig fast på min nethinde for evigt, derfor står det så tydeligt for mig. :(
#30 Benway 17 år siden