#20, weird, det står der også på min æske. Så må du have været heldig med dine skiver - kan ikke forestille mig, at to BD60'ere kan reagere så forskelligt, medmindre der er tale om et firmware problem, men det virker ret urealistisk. Jeg kan desværre forestille mig, at det er et gevaldigt bureaukrati, man skal igennem for at få disken skiftet ud. Øv, øv, øv og mere øv.
EDIT: Prøvede du den tidskode, som bliver nævnt i tråden? For min BD60'er (og PS3 for den sags skyld) kan jo sagtens sluge disken. Det er først ved nævnte tidskode, omkring 1 time og 40 minutter inde i filmen, at det går i sort.
I går fik jeg en mail fra Technicolor, hvor de bad om min adresse og en form for bevis på at jeg havde købt box'en (ordre-nummeret fra amazon var rigeligt) ... Så nu er det sendt afsted.. Så må vi se hvor lang tid det tager før jeg får mig en erstatnings-disc :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og så lige det sidste opfølgning her.. Jeg har nu modtaget disc'en (ærlig talt, så ved jeg ikke, om den er kommet i fredags, lørsdags eller i dag :D), og den virker.. Det var dævlme rart ! Så skal der alligevel være Godfather-dag på 1. juledag :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 filmz-Utyske 15 år siden
#22 The Insider 15 år siden
#23 The Insider 15 år siden
#24 TP-DK 15 år siden
Så det er åbenbart kun nogle af dem der er fejl i.
#25 HonoDelLoce 15 år siden
I går fik jeg en mail fra Technicolor, hvor de bad om min adresse og en form for bevis på at jeg havde købt box'en (ordre-nummeret fra amazon var rigeligt) ... Så nu er det sendt afsted.. Så må vi se hvor lang tid det tager før jeg får mig en erstatnings-disc :)
#26 HonoDelLoce 15 år siden