Gravatar

#11 Yoda 20 år siden

Jeg synes nu det har været et ganske hæderligt filmår.

Blot for at nævne nogle få, jeg har fundet rigtig gode:

Million Dollar Baby
Star Wars Episode III
Batman Begins
Hotel Rwanda
The Aviator
Manderlay
Der Untergang
Vera Drakes Hemmelighed
Sin City
Købmanden i Venedig
Finding Neverland
Ray
Crash
Drabet

og ikke at forglemme de kommende:

Charlie og Chokoladefabrikken
The Corpse Bride
Harry Potter og Flammernes Pokal
King Kong
Chronichles of Narnia
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 ks 20 år siden

#11 - Nu nævner du så også primært film fra 2004. Og med hensyn til min kommentar, så tænkte jeg kun på film fra USA, hvilket jeg vist lige glemte at nævne.

Jeg synes ikke der har været de store. Ingen af de film jeg har set har været helt oppe at ringe, der har naturligvis været gode film, men jeg tror Crash er den eneste af dem jeg har set, som virkelig har sat sig på mig. Batman Begins og Star Wars 3 var naturligvis fremragende film, men det er ikke nogen, der bare tilnærmelsesvis nærmer sig noget af det vi så sidste år, men lad os nu se.. Året er ikke slut endnu.
Gravatar

#13 Yoda 20 år siden

Jeg nævner primært de film, der har kørt i biografen i år uden skelen til indspilningsåret, hvilket jeg glemte at skrive.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 ks 20 år siden

Okay, men jeg tænker på de film, der havde premiere sidste år.
Gravatar

#15 Yoda 20 år siden

Altså dem fra 2003 ;-)
Gravatar

#16 filmz-ataris 20 år siden

Nej, dem fra 2004
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#17 Yoda 20 år siden

Ja, den havde jeg skam fanget!

Men mange af de film, der havde dansk bio-premiere i 2004 er fra 2003, hvilket jeg forsøgte at joke lidt med. Tjek evt. releaselisten!
Gravatar

#18 filmz-ataris 20 år siden

#17 - Ok, det er nok bare mig der er ved at være lidt forvirret :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#19 Yoda 20 år siden

Ikke mere end mig ;-)
Gravatar

#20 ks 20 år siden

Jeg tænker på amerikansk release, ikke dansk.

Skriv ny kommentar: