Gravatar

#21 Bates 19 år siden

hmf! :)

Er den noget værd?
Gravatar

#22 dyg 19 år siden

#21 - Jeg har ikke selv set den, men rygtet siger NEJ!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 Yoda 19 år siden

Har ikke haft tid til at tjekke den ud endnu. Der er to skiver med - en dvd med pokerskole og en cd'rom med et pokerspil, hvor man kan spille mod computeren eller online pokervenner.

Kigger nærmere på den en af dagene.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#24 dyg 19 år siden

#23 - "en cd'rom med et pokerspil" <- Er det ikke bare ladbrokes egen pokersoftware? Den som man kan også downloade fra deres side, som der intet specielt er ved.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 Yoda 19 år siden

Sikkert nok!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#26 bobber 19 år siden

Jeg har skimmet den igennem, og jeg kan ærligt sige at det er det værste lort der nogensinde er brændt ned på en skive. Det ku' være så godt, men så er det faktisk frygtelig skidt.
Don't Panic
Gravatar

#27 Yoda 19 år siden

Jamen med så rosende ord kan jeg næsten regne ud, at jeg ikke skal forhaste mig med at kigge nærmere på skiven - endsige forvente noget storslået (godt den var gratis) ;-)
Gravatar

#28 filmz-grev_michal 19 år siden

Ja det er noget værre bavl har også lige modtaget den. Den her dvd er beregnet til dem der ikke har nogen erfaring "overhovedet" med poker. Selvom Erlandsen har været en velkendt highroller online tidligere så er han ikke så spændene at se på i den her sammenhæng.

Skal man se det på dvd vil jeg foretrække Lederes :)

Ingen af de her videor erstatter en god pokerbog imo

- men begrænset hvad man kan forvente når det er gratis *s*

Skriv ny kommentar: