Gravatar

#51 elwood 17 år siden

okay the next time someone says "Godt man har fri i morgen og resten af ugen, så skal der games :D"

I'll Scream.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 frankdrebin 17 år siden

#51 jah også mig!! Jeg skal ned og hente det her om en lille time, men skal arbejde onsdag, torsdag og fredag. og mandag til fredag i næste uge også :(
Gravatar

#53 elwood 17 år siden

Jeg har dog stadigvæk planer om at smutte lidt tidligere på fredag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 dyg 17 år siden

Har taget fri fredag.. Fire dages uafbrudt GTA madness!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#55 wiseguy 17 år siden

Troede aldrig jeg skulle komme til at skrive noget pænt om El-Giganten, but here goes: Jeg bestilte jo min kopi af GTA IV hos Coolshop d. 21/4 og måtte efterfølgende annullere min bestilling, da det gik op for mig, at de nok ikke kunne levere til bestillinger lagt ind efter d. 15/4. Fruen er jo gået på barsel, da den snart står på babyskrål, så jeg overtalte hende til at ræse et smut til El-Giganten i Kolding. Grundet udsalg i vores lille LEGO-personalebutik kom hun for sent af sted, så hun nåede først til Kolding ved halv 11-tiden. Da havde de selvfølgelig lige solgt det sidste eksemplar til PS3!! De ville så få 30 mere næste uge, så hun ku’ få mig skrevet op. Det takkede hun jo så ja til, men så langede én af ekspedienterne pludselig et spil over disken. Han havde lagt det fra til sig selv, men så ville han snuppe et til sig selv i næste uge - se det er sku service!!
Så nu er jeg sku da nødt til at gå tidligt hjem fra arbejde i dag :o) I øvrigt får jeg spillet som en tidlig farsdagsgave – slet ikke dumt ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#56 dyg 17 år siden

#55 - Det er ikke service, det er idioti (fra sælgerens side)! :)
Gravatar

#57 wiseguy 17 år siden

#56 nu vil jeg jo ikke sparke til en mand, der lige har reddet min dag, men jeg ka' sagtens følge dig ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#58 dyg 17 år siden

Hehe, jeg forstår dig ganske godt :) Personligt håber jeg på:
A) Massivt regnvejr
B) Jeg bliver syg
C) Jeg brækker et ben

For så har jeg valide undskyldninger for ikke at tage til baseball i aften.
Gravatar

#59 JannikAnd 17 år siden

#58 - Man kan sikkert træne i spillet - det er vel lige så fint :)

Nå, jeg vil hoppe tilbage til spillet, fremragende indtil videre...
Gravatar

#60 MouseMickey 17 år siden

Nåede lige forbi elgiganten kl 10:30 og nuppede det sidste eksemplar :)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: