For den hårdste og mest realistiske af dem alle, er uden tvivl Jack Bauer (Kiefer Sutherland) i "24".
Men der er da uden tvivl kommet nogle gode bud på bordet, men jeg vil alligevel smide et par stykker på, som efter min mening er rimelig hårde:
Som sagt Jack Bauer (Kiefer Sutherland) - 24 Vincent Hanna (Al Pacino) - Heat Frank "Paco" Serpico (Al Pacino) - Serpico John McClane (Bruce Willis) - Die Hard Stansfield (Gary Oldman) - Leon John Anderton (Tom Cruise) - Minority Report Jimmy 'Popeye' Doyle (Gene Hackman) - French Connection Mr. Orange/Freddy Newandyke (Tim Roth) - Reservoir Dogs Frank Horrigan (Clint Eastwood) - In The Line Of Fire Artie Lewis (Michael Keaton) - One Good Cop
Det kvindelige indslag, og det er ikke ment som en joke
Hvad med Max Payne. Ja, jeg er godt klar over at han ikke er med i en film endnu, men det er jo bare et spørgsmål om tid.
Hvis vi lige hopper over og tager nogle tegnede lovhåndhæverer, så kommer folk som disse i tankerne:
Armitage (Armitage Poly-/Dualmatrix) Batou, Aramaki, Togusa, Saito, Paz og ikke mindst Motoko (Ghost in the Shell (Stand Alone Complex)) En hvilken som helst Fratello i Gunslinger Girl Kazuki Fuse (Jin-roh) Robin Sena og Amon (Witch Hunter Robin)
Men jeg må give #7 Dark-Light ret i at Detective Vic Mackey (The Shield) er vild. Håber aldrig at jeg møder ham.
#41 filmz-ataris 20 år siden
#42 SpielbergFreak 20 år siden
For den hårdste og mest realistiske af dem alle, er uden tvivl Jack Bauer (Kiefer Sutherland) i "24".
Men der er da uden tvivl kommet nogle gode bud på bordet, men jeg vil alligevel smide et par stykker på, som efter min mening er rimelig hårde:
Som sagt Jack Bauer (Kiefer Sutherland) - 24
Vincent Hanna (Al Pacino) - Heat
Frank "Paco" Serpico (Al Pacino) - Serpico
John McClane (Bruce Willis) - Die Hard
Stansfield (Gary Oldman) - Leon
John Anderton (Tom Cruise) - Minority Report
Jimmy 'Popeye' Doyle (Gene Hackman) - French Connection
Mr. Orange/Freddy Newandyke (Tim Roth) - Reservoir Dogs
Frank Horrigan (Clint Eastwood) - In The Line Of Fire
Artie Lewis (Michael Keaton) - One Good Cop
Det kvindelige indslag, og det er ikke ment som en joke
Marge Gunderson (Frances McDormand) - Fargo
#43 Slettet Bruger [3570281229] 20 år siden
#44 chronaden 20 år siden
#45 evermind 20 år siden
#46 SpielbergFreak 20 år siden
#47 SpielbergFreak 20 år siden
#48 chronaden 20 år siden
#49 jessup 20 år siden
#50 Scherlund 20 år siden
Hvis vi lige hopper over og tager nogle tegnede lovhåndhæverer, så kommer folk som disse i tankerne:
Armitage (Armitage Poly-/Dualmatrix)
Batou, Aramaki, Togusa, Saito, Paz og ikke mindst Motoko (Ghost in the Shell (Stand Alone Complex))
En hvilken som helst Fratello i Gunslinger Girl
Kazuki Fuse (Jin-roh)
Robin Sena og Amon (Witch Hunter Robin)
Men jeg må give #7 Dark-Light ret i at Detective Vic Mackey (The Shield) er vild. Håber aldrig at jeg møder ham.