La' da drengen være i fred, det var dog ekstremt så megen negativ respons hans indlæg har fået forskellige steder. Hans mangel på kommaer og punktummer er nok ikke ment som et personligt angreb på jer.
Jeg mener der engang var en ordblind, der skrev herinde, straks kom der flere og rettede på ham, ikke af hjælpsomhed, men af irritation. Gi' lidt plads.
Og hvis hans-verner virkelig kun er 11 år (hvilket hans profilbillede stadig taler i mod), så ved han nok ikke - som de fleste andre nye herinde - at folk ikke kan li man river op i de gamle tråde. Nemli.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hans Verner er højst snadsynlig en 14-15 årig unge der lige har fået internet eller fundet filmz.dk
Således ude af stand til at fatte begreber som pli og dannelse vedrørende internet, poster han løs i 5-10 minutter for derefter at forlade forummet en rum tid.
Pludselig en dag finder han igen filmz.dk bookmarket imellem counter-strike.dk og Tina med de store bryster link, og så begynder det hele igen. For sommetider vender de tilbage.
Jeg kan selvfølgelig tage fejl. Men jeg tror det ikke. Og Hans Verner er velkommen til at modbevise mig i min påstand.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14, Jeg er bange for det desværre ikke kommer til at ske. Vi ved jo godt at Darth Dalle målrettet går imod tråde der kan findes ved at søge på "Harry Potter", "Star Wars", "Mummi Bamserne" osv.
Det kunne dog være temmelig kult hvis han virkelig finder vej til denne tråd!
#11 lagoni 20 år siden
Jeg mener der engang var en ordblind, der skrev herinde, straks kom der flere og rettede på ham, ikke af hjælpsomhed, men af irritation. Gi' lidt plads.
Og hvis hans-verner virkelig kun er 11 år (hvilket hans profilbillede stadig taler i mod), så ved han nok ikke - som de fleste andre nye herinde - at folk ikke kan li man river op i de gamle tråde. Nemli.
#12 Yoda 20 år siden
Jeg er dog af den faste overbevisning, at "Hans-Verner" bevidst gør sig dårligere end han er - måske forkert, hvem ved?
Dog er det yderst mistænkeligt, at han bevidst undlader at benytte sig af komma og punktum, selvom han åbenbart formår at stave rimeligt.
Det eneste, der er blevet ham forslået, er, at han forsøger at benytte sig af disse grammatiske tegn for at gøre indlæggene mere læselige.
Der er vidst intet ondt i dette udelukkende velmenende forslag.
Dog skal det siges, at spøgen - med ovenstående indlæg - måske har taget overhånd - selvom det naturligvis på ingen måde er ondt ment.
#13 DarkLight 20 år siden
Således ude af stand til at fatte begreber som pli og dannelse vedrørende internet, poster han løs i 5-10 minutter for derefter at forlade forummet en rum tid.
Pludselig en dag finder han igen filmz.dk bookmarket imellem counter-strike.dk og Tina med de store bryster link, og så begynder det hele igen. For sommetider vender de tilbage.
Jeg kan selvfølgelig tage fejl. Men jeg tror det ikke. Og Hans Verner er velkommen til at modbevise mig i min påstand.
#14 gi-jones 20 år siden
#15 ks 20 år siden
Det kunne dog være temmelig kult hvis han virkelig finder vej til denne tråd!
#16 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem