#43 Nope! Der er noget med, at der udkommer en trilogi boks til december og alt afhængig om man har fikset problemerne, køber jeg den. Men er den ikke, så venter jeg gerne :)
Om de vil gøre som Sony og udskifte den defekte? Hmmm. Jeg tror, og det er et personligt tror, ikke Disney vil lave den samme ombytning som Sony gjorde med Fifth Element. Men man har da lov og håbe de har lidt selvkritik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#48 Naturligvis er det nederen og for ringe og alt det der. Men det er altså de færreste, inklusive mig selv, der lægger mærke til det. Så for mig er det et meget lille problem.
#41 filmz-Bruce 18 år siden
#42 The Insider 18 år siden
#43 filmz-Kadann 18 år siden
#44 filmz-Bruce 18 år siden
Om de vil gøre som Sony og udskifte den defekte? Hmmm. Jeg tror, og det er et personligt tror, ikke Disney vil lave den samme ombytning som Sony gjorde med Fifth Element. Men man har da lov og håbe de har lidt selvkritik.
#45 filmz-Kadann 18 år siden
Det må man da håbe, jeg er ikke specielt interesseret i at give penge for filmen en gang til, bare fordi de har lavet lort i den. :)
#46 aknot 18 år siden
Jeg har nemlig dem begge på Blu-ray.
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#48 aknot 18 år siden
#49 pulse83 18 år siden
#50 filmz-Kadann 18 år siden
Ikke desto mindre, er det uacceptabelt at sende et fejlbehæftet produkt på markedet og ikke gøre noget for at løse problemet.