Forhåbentlig får jeg mit eksemplar ind ad døren i dag eller i morgen. Glæder mig til at se, om det vitterligt ser så skidt ud. I det mindste skulle den lyde ganske godt :-)
Øv ser ud til at den fede ultimate edition i HD af Blade Runner ikke bliver med en digipak indpakning, som først antaget, men istedet den almindelige indpakning fra collectors 5 disc edition i HD:
Jeg har kun set få minutter af BSG i HD, men umiddelbart synes jeg, at det ser ganske godt (om end langtfra fremragende) ud. Til gengæld fik jeg også Independence Day på Blu-ray, og hvad der burde have været en af årets største udgivelser, er tilsyneladende en af årets svageste. Har kun set de første 30 minutter, men langt størstedelen ligner næsten opskaleret dvd-video. Øv, øv, øv.
#77, will do :-) Jeg så lige de sidste 10 minutter af cliffhangeren, og selvom enkelte skud var lige lovlig grynede og lyse, så var jeg generelt imponeret, og der er i hvert fald tale om en markant forbedring i forhold til de europæiske og amerikanske dvd-udgivelser. Jeg melder lige tilbage, når jeg har set mere. Skal gense serien (for efterhånden 8. eller 9. gang), når jeg får endnu en kammerat med på vognen snart - så får jeg på den måde lige kværnet nogle afsnit igennem :-)
Ligesom The Insider har jeg modtaget BSG HD - og igen ligesom The Insider er jeg ikke utilfreds. Billedet er ikke fremragende, men en klar forbedring af min reg 2 DVD. Der forekommer ofte digital støj, men dybdeskarpheden er god.
Mht. indpakning er jeg dog mere forstående over for diverse anmelderes frustrastion. Hver gang jeg skal løsrive en disk er jeg nervøs for at dele den i to, men samtidig får jeg lyst til selvsamme i irritation over det upraktiske design. Har dog lige læst at man skal løsrive diskene ved at skrue dem i urets retning.
#79, yes, indpakningen er direkte åndssvag. Jeg havde heldigvis allerede læst, at man skulle twists dem frem og tilbage for at løsrive dem, hvilket der ikke står noget som helst om på coveret. Så er det også svært at smække discene i hylsteret igen. Og de var også en smule ridset, hvilket flere medier også har rapporteret om deres eksemplarer, men dog ikke så meget, at de ikke kan afspilles.
#71 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#72 The Insider 17 år siden
#73 filmz-Bruce 17 år siden
#74 The Insider 17 år siden
#75 Notional 17 år siden
Axel link
Siden Axel har fået den på lager, må den da snart afsendes.
#76 The Insider 17 år siden
#77 filmz-Kadann 17 år siden
Det trøster mig lidt, du må meget gerne skrive et par ord om BSG, når du har fået set lidt mere af den. :)
#78 The Insider 17 år siden
#79 JannikAnd 17 år siden
Mht. indpakning er jeg dog mere forstående over for diverse anmelderes frustrastion. Hver gang jeg skal løsrive en disk er jeg nervøs for at dele den i to, men samtidig får jeg lyst til selvsamme i irritation over det upraktiske design. Har dog lige læst at man skal løsrive diskene ved at skrue dem i urets retning.
#80 The Insider 17 år siden