#126 Jep. Et DTS-MA spor vil helt sikkert sparke yderligere røv! HD-DVD udgaven skulle efter sigende have et bedre billede end BD udgaven. Jeg har selv BD udgaven, og er overbevist om at billedkvaliteten sagtens kan blive bedre. Derudover er BD-udgaven ikke Director's Cut versionen, og det betyder meget for mig.
#127 De kloge hoveder siger at UK-udgaven blot er Director's Cut discen fra den franske udgivelse. Hverken mere eller mindre. Så jeg er ikke i tvivl om at den får et DTS-MA spor også. Men jeg venter og ser. Tålmodighed er en dyd. ;)
#130 Jeg har et 6.1 setup og der kan jeg ofte godt høre forskel på et 5.1 DTS spor, og et DTS ES Matrix spor. Men det er da rigtigt. Der er ikke stor forskel på 5.1 og Matrix 6.1. Discrete 6.1 derimod, er der en rimelig markant hørbar forskel. :)
Ifølge kæresten ligger der et par pakker til mig derhjemme, så jeg er ret sikker på at jeg i dag modtager "The Fifth Element", "The Terminator" har jeg allerede. :)
Det er endnu ikke lykkedes mig at få en toldregning, så jeg betragter det som forholdsvis sikkert. Jeg nøjes dog med at nappe to film pr. bestilling, hvilket åbenbart får tingene til at glide igennem.
Jeg har bestilt rigtig mange (lidt under 100) film der fra og er blevet nuppet et par gang eller tre, de er gode til at skrive et mindre beløb på deres forsendelser.
Så jeg vil sige at risikoen for at blive nuppet i tolden er til at leve med.
#131 filmz-Bruce 18 år siden
'Harry Potter Years 1-5 Limited Edition Gift Set
149$ i USA bliver nok til 1490 kr,- i Danmark.
#132 pulse83 18 år siden
#127 De kloge hoveder siger at UK-udgaven blot er Director's Cut discen fra den franske udgivelse. Hverken mere eller mindre. Så jeg er ikke i tvivl om at den får et DTS-MA spor også. Men jeg venter og ser. Tålmodighed er en dyd. ;)
#130 Jeg har et 6.1 setup og der kan jeg ofte godt høre forskel på et 5.1 DTS spor, og et DTS ES Matrix spor. Men det er da rigtigt. Der er ikke stor forskel på 5.1 og Matrix 6.1. Discrete 6.1 derimod, er der en rimelig markant hørbar forskel. :)
#133 pulse83 18 år siden
#134 filmz-Bruce 18 år siden
Cars (november)
Memoirs of a Geisha (september)
#135 aknot 18 år siden
Unforgiven (kodefri)
Anmeldelse 01
Anmeldelse 02
Købes her
#136 filmz-Kadann 18 år siden
Den har jeg også på ønskelisten. :)
#137 aknot 18 år siden
#138 DarkLight 18 år siden
#139 filmz-Kadann 18 år siden
Ifølge kæresten ligger der et par pakker til mig derhjemme, så jeg er ret sikker på at jeg i dag modtager "The Fifth Element", "The Terminator" har jeg allerede. :)
#138 -
Det er endnu ikke lykkedes mig at få en toldregning, så jeg betragter det som forholdsvis sikkert. Jeg nøjes dog med at nappe to film pr. bestilling, hvilket åbenbart får tingene til at glide igennem.
#140 aknot 18 år siden
Så jeg vil sige at risikoen for at blive nuppet i tolden er til at leve med.