#159 Tolkene? Hvis du mener oversættere, så er det ikke just dem, der scorer kassen på de udgivelser - tro mig!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#163 Så det er gullasch baronerne hos Nordisk Fjer, undskyld Nordisk Film som æder avancen? Eller er det told & skidt som nupper al import og lægger told og moms på, samt strafembargo? :)
229,- for en udgivelse på nuværende tidspunkt kan jeg godt forstå. Ikke at jeg overhovedet vil betale det, men så er priserne da på vej ned.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Postede den først i "Heads up" tråden, men syntes måske den hørte mere til her, er lidt i tvivl om denne tråd kun er til HD nyheder eller om den også må indeholde tilbud. Well here we go.
Mediadis har et køb 3 betalt for 2 Blu-ray tilbud fremtil d. 30/11 - så man kan komme ned på omkring 124kr. pr stk. (sikkert plus forsendelse)
Jeg har aldig handlet hos dem, er der nogle der kender noget til dem?
Det eneste minus jeg lige kan se, er at der vist er fransk/hollandsk tekst på coveret, men kan man leve med det så er det et ok tilbud, for alle os Region B folk.
Yes! Endelig kan ejere af europæiske HD-DVD afspillere downloade firmware-updates som ISO'er. Fandme dejligt, når man har en besværlig TDC-forbindelse :-)
Jeg fandt aldrig ud af om den der firmware til XE1'eren fra Oz, er en officiel firmware med regionsfrihed på DVD'er, eller om det er en hacket udgave. Er der nogen der ved noget om det?
#161 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 aknot 17 år siden
#163 filmz-yoshimura 17 år siden
#164 filmz-Bruce 17 år siden
229,- for en udgivelse på nuværende tidspunkt kan jeg godt forstå. Ikke at jeg overhovedet vil betale det, men så er priserne da på vej ned.
#165 aknot 17 år siden
Mediadis har et køb 3 betalt for 2 Blu-ray tilbud fremtil d. 30/11 - så man kan komme ned på omkring 124kr. pr stk. (sikkert plus forsendelse)
Klik
Jeg har aldig handlet hos dem, er der nogle der kender noget til dem?
Det eneste minus jeg lige kan se, er at der vist er fransk/hollandsk tekst på coveret, men kan man leve med det så er det et ok tilbud, for alle os Region B folk.
#166 aknot 17 år siden
#167 The Insider 17 år siden
http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/Dynamic...
#168 filmz-Kadann 17 år siden
#169 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#170 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem