På elgiganten under HDE1 står der: Inkl. 5 HD DVD film (Vælg mellem 13 forskellige titler, skal bestilles via www.hddvdeurope.com, vejledning følger i pakken.
Jeg havde selv overvejet EP10, men ifølge anmeldelserne, er opskaleringen langt fra så god på den, som den er på E1, men har man et alternativ til opskalering, er EP10'eren selvfølgelig den der er mest fremtidssikret.
#213 elgiganten havde et tilbud hvor de sendte 5 film med fra deres eget lager men efter de er blevet opmærksomme på toshiba's kampange har de taget tilbudet ned igen.. Jeg nåede heldigvis at bestille inden:)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#218 jeg har netop modtaget min HD-E1 uden de såkladte 5 ekstra film!
Elgiganten har sku et seriøst forklarings problem hvordan kan de skrive den er inkl 5 film (Troja,Riddick, Miami vice, Hulk og The holiday) 2 af disse film har intet med Toshiba's kampange at gøre! Synes godt nok det er dårlig markedsføring... Må bare ringe til dem imorgen og håbe de kan give mig de 5 film
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#211 filmz-Bruce 16 år siden
Regionsfri.
#212 McPeter 16 år siden
1080i
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity...
1080p
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity...
#213 McPeter 16 år siden
Inkl. 5 HD DVD film (Vælg mellem 13 forskellige titler, skal bestilles via www.hddvdeurope.com, vejledning følger i pakken.
Hvor er det I siger de andre 5 film kommer fra?
#214 McPeter 16 år siden
#215 McPeter 16 år siden
Jeg ville nok gå efter:
Serenity
The Prestige
Troy
Full Metal Jacket
og ???
#216 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg havde selv overvejet EP10, men ifølge anmeldelserne, er opskaleringen langt fra så god på den, som den er på E1, men har man et alternativ til opskalering, er EP10'eren selvfølgelig den der er mest fremtidssikret.
#217 MouseMickey 16 år siden
#218 McPeter 16 år siden
#219 rockysds 16 år siden
Derfor ville min blive: "The Prestige", "Full Metal Jacket", "Serenity", "Hulk" (ikke vildt god, men flot at se på) og enten "Dreamgirls" eller "WTC"
#220 MouseMickey 16 år siden
Elgiganten har sku et seriøst forklarings problem hvordan kan de skrive den er inkl 5 film (Troja,Riddick, Miami vice, Hulk og The holiday) 2 af disse film har intet med Toshiba's kampange at gøre! Synes godt nok det er dårlig markedsføring... Må bare ringe til dem imorgen og håbe de kan give mig de 5 film