Verdens næstbedste ubåds-film er jo allerede ude på HD, "The Hunt for Red October", så vi mangler jo kun mesteren, "Das Boot". "U-571" er ikke værdig til at slikke de tos fødder. :)
Hehe, well, eftersom BD-udgaven stammer fra PRÆCIS samme master, kan jeg jo kun sidde og gnide mig lidt i skridtet over, at jeg har haft glæden af at se "The Hunt for Red October" adskillige gange, før den endelig kommer på BD i samme kvalitet, som HD DVD-udgaven. ;)
Bortset fra det, kan du afgjort glæde dig. "Red October" har aldrig været så flot, som i HD-udgaven.
#105 hvor kan jeg få hd-dvd udgaven af "The Hunt for Red October"? eller udkom den kun som en del af den der Jack Ryan Collection som nærmest var udgået inden den var udkommet?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#101 The Insider 16 år siden
#102 filmz-Kadann 16 år siden
Verdens næstbedste ubåds-film er jo allerede ude på HD, "The Hunt for Red October", så vi mangler jo kun mesteren, "Das Boot". "U-571" er ikke værdig til at slikke de tos fødder. :)
#103 McPeter 16 år siden
http://bluray.highdefdigest.com/1547/huntforredoct...
Vi tæller jo ikke det der forældede HD-DVD med... skulle vi så også inkludere betamax? :-P
Men ja, både Hunt og Das Boot er bedre. Har dog en svaghed for submarine film generelt så skal nok have alle 3...mindst. :-)
#104 filmz-Bruce 16 år siden
#105 filmz-Kadann 16 år siden
Hehe, well, eftersom BD-udgaven stammer fra PRÆCIS samme master, kan jeg jo kun sidde og gnide mig lidt i skridtet over, at jeg har haft glæden af at se "The Hunt for Red October" adskillige gange, før den endelig kommer på BD i samme kvalitet, som HD DVD-udgaven. ;)
Bortset fra det, kan du afgjort glæde dig. "Red October" har aldrig været så flot, som i HD-udgaven.
#106 Notional 16 år siden
#107 filmz-Bruce 16 år siden
#108 Notional 16 år siden
#109 filmz-Bruce 16 år siden
#110 MouseMickey 16 år siden