Og en lille appetiser The Dark Knight IMAX Prologue -- Originally produced for IMAX theaters, this is the entire opening sequence of the movie. Presented here in full HD, what a very smart marketing move by Warner this is.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#177, yes, jeg fik den fra Axel for et par dage siden. Kvalitetsmæssig 100% identisk med HD-DVD-udgivelsen, som har været ude et par år - kun Dark Knight-introen er ny. Men det vil naturligvis sige glimrende transfer, et af markedets absolut bedste lydspor og en ganske sund portion ekstramateriale. Kan sagtens ske, der kommer en anmeldelse af den danske Blu-ray, når den kommer :-)
#176, den kommer også i England snart, men den amerikanske udgivelse er regionsfri.
#171 filmz-Kadann 16 år siden
[Homer savle-lyd]
#172 pulse83 16 år siden
#173 McPeter 16 år siden
Desuden havde min post også screenshot med :-)
#174 elwood 16 år siden
Og en lille appetiser The Dark Knight IMAX Prologue -- Originally produced for IMAX theaters, this is the entire opening sequence of the movie. Presented here in full HD, what a very smart marketing move by Warner this is.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 The Insider 16 år siden
#176 Guts 16 år siden
Kommer den på europæisk BD?
#177 elwood 16 år siden
#178 The Insider 16 år siden
#176, den kommer også i England snart, men den amerikanske udgivelse er regionsfri.
#179 elwood 16 år siden
Den og så The Blues Brothers HD + Singin In The Rain er mine mest ventede HD udgivelser.
#180 Guts 16 år siden
Har lige bestilt den via Axel. Tak for det. Det blev til den store udgave. Det er også en af mine mest ventede Blu Ray udgivelser. Glæder mig.