Hmmm, anmelderen hos DVDBeaver er ellers helt oppe i skyerne over "Gladiator". Han skriver blandt andet, at udgaven muligvis er den bedste Blu-ray i år....
De mange screen shots fra "Gladiator" ser da også imponerende ud hos DVDBeaver - bedre end HDTV-udgaven, synes jeg. Eller har jeg fået noget galt i halsen? Enlighten me please!
ED: Faldt lige over Bruces indlæg #1461. Det forklarer jo endel...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
"Paramount's MPEG4 AVC transfer seems to have improved in every single facet of the visuals although it's not without it's digital manipulations with some minor edge-enhancement and some DNR. The image is certainly brighter - perhaps more than it may have been intended to be. It's tighter all around and is pretty impressive looking and I hope the captures below support this because this is one of the most anticipated Blu-rays I've seen this year - although some will snub the manipulation. Strangely the 'extended scenes' seem to have had no digital tinkering. People who project to a very large screen will find the filtering more visible."
så han har tilsyneladende også kunne se forskellen?!
#1491 HonoDelLoce 15 år siden
Me too - jeg er hermed meldt ind ! :D
#1492 filmz-Bruce 15 år siden
#1493 HonoDelLoce 15 år siden
We need to tell it to The Man ! Pam Grier-style !
#1494 Bony 15 år siden
Ja, den støtter jeg også gerne.. :)
#1495 The Insider 15 år siden
#1496 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg håber blot ikke, at Ridley bliver sur på mig nu. Jeg vil nødig komme i bad standing!
#1497 dyg 15 år siden
#1498 chronaden 15 år siden
#1499 Yoda 15 år siden
De mange screen shots fra "Gladiator" ser da også imponerende ud hos DVDBeaver - bedre end HDTV-udgaven, synes jeg. Eller har jeg fået noget galt i halsen? Enlighten me please!
ED: Faldt lige over Bruces indlæg #1461. Det forklarer jo endel...
#1500 McPeter 15 år siden
"Paramount's MPEG4 AVC transfer seems to have improved in every single facet of the visuals although it's not without it's digital manipulations with some minor edge-enhancement and some DNR. The image is certainly brighter - perhaps more than it may have been intended to be. It's tighter all around and is pretty impressive looking and I hope the captures below support this because this is one of the most anticipated Blu-rays I've seen this year - although some will snub the manipulation. Strangely the 'extended scenes' seem to have had no digital tinkering. People who project to a very large screen will find the filtering more visible."
så han har tilsyneladende også kunne se forskellen?!