Jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke forstår Amazon's checkout system.
Jeg tilføjer to Disney film til min basket, men den trækker ingen rabat fra. Den ændrer heller ikke momsen til den danske moms undervejs. Nu har jeg været hele vejen igennem til "Pay" under checkout, og længere går jeg simpelthen ikke, hvis nu de skulle trække penge for 2x Blu-Ray i stedet for ene, som tilbuddet reklamerer for.
Jeg har ikke handlet ved Amazon i noget, der ligner 4 år. Er der noget jeg overser? :)
#1728, jeg har lige gjort det med to tilfældige Blu-rays fra deres 2-for-1 Disney-tilbudsortiment, og det fungerede fint. Når jeg er nået frem til der, hvor jeg kun skal trykke "Place your order", er beløbet, som det skal være.
Hej allesammen, først og fremmest tak for de mange links :) Ville bare høre om der er nogen der ved hvor man kan verificere om udgivelser fra udlandet har danske tekster? Personligt er jeg ligeglad med dem, men alle de andre klager altså når de danske tekster mangler :P
Der må findes en database et sted, som opdateres regelmæssigt?
#1721 ks 15 år siden
#1722 chronaden 15 år siden
#1723 evermind 15 år siden
#1724 MouseMickey 15 år siden
#1725 ks 15 år siden
#1726 chronaden 15 år siden
Batman Begins (og de ældre batman film) til 89kr
Alexander til 80kr
Ikke de vildeste tilbud, men hvis folk lige manglede en enkelt til samligen. :)
Se mere her.
#1727 The Insider 15 år siden
#1728 ks 15 år siden
Jeg tilføjer to Disney film til min basket, men den trækker ingen rabat fra. Den ændrer heller ikke momsen til den danske moms undervejs. Nu har jeg været hele vejen igennem til "Pay" under checkout, og længere går jeg simpelthen ikke, hvis nu de skulle trække penge for 2x Blu-Ray i stedet for ene, som tilbuddet reklamerer for.
Jeg har ikke handlet ved Amazon i noget, der ligner 4 år. Er der noget jeg overser? :)
#1729 The Insider 15 år siden
#1730 15 år siden
Ville bare høre om der er nogen der ved hvor man kan verificere om udgivelser fra udlandet har danske tekster? Personligt er jeg ligeglad med dem, men alle de andre klager altså når de danske tekster mangler :P
Der må findes en database et sted, som opdateres regelmæssigt?