Gravatar

#1771 Bony 15 år siden

Notional (1767) skrev:
Den har BD live og så svarer det til at give 100kr pr film og få en gratis afspiller.

Hehe, nu tænkte jeg mere på hvordan den klarede sig på lyd- og billedsiden. Hvordan den f.eks. klarede DVD eller CD, som også bliver aktuelle i netop denne situation. Jeg er lidt træt af, altid at skulle bruge min PS3 som afspiller til alt nemlig. Men hvis afspilleren er decideret dårlig er tilbudet jo slet ikke så godt igen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1772 filmz-Utyske 15 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1773 Bony 15 år siden

#1772 - Ganske interessant. Når man læser lidt rundt, så virker det også som om at anmelderne er enige om største anke, nemlig den manglende mulighed for at streame netvideo etc. Noget som jeg personligt kan være ret ligeglad med, da det ikke er noget jeg skal bruge til noget. Muligvis kunne dette være startskuddet for mig, omkring lysten til at få en stand-alone BDP. Jeg har tænkt meget over det og selvom at jeg ville elske at få en Oppo i huset, så er det overkill til mit ekstremt lave elev-budget, så jeg må prioritere og så eventuelt opgradere senere, hvis det skulle komme så vidt. De 20 BD'er ville samtidig fordoble min BD-samling, da den ikke er så stor endnu, hvilket også vil give et incitament til at gøre noget mere ved samlingen. Hmm, disse valg, disse valg. Skønt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1774 filmz-Utyske 15 år siden

#1773 -

Ja, man kan jo altid smide de film der er totalt bras til salg og så gøre tilbuddet lidt "billigere". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1775 rockysds 15 år siden

Criterions "The Third Man" BD er gået OOP, så hvis man vil sikre sig én, er det formentligt en god ide, at bestille i den nærmeste fremtid. Der er dog stadig en del på markedet, blandt andet med det nye almindelige cover.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1776 maniac 15 år siden

bullettooth (1757) skrev:
Expert har i denne uge tilbud på Sony BDPS360 bluray afspiller INCL 20stk BD titler..!!!! 1.999.-

det fanme et ok tilbud......

Nogen der ved om der er mulighed for at gøre den regionsfri?
Gravatar

#1777 gi-jones 15 år siden

#1776: My words exactly!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1778 Thomsen 15 år siden

rockysds (1775) skrev:
Criterions "The Third Man" BD er gået OOP, så hvis man vil sikre sig én, er det formentligt en god ide, at bestille i den nærmeste fremtid. Der er dog stadig en del på markedet, blandt andet med det nye almindelige cover.

Det er ikke bare BD-udgaven, der er udgået nu, men også den almindelige dobbelt-dvd. Criterion har helt mistet rettighederne til filmen. Ret sørgerligt når den nu i forskellige former har været en del af "The Criterion Collection" i 10 år efterhånden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#1779 Benway 15 år siden

#1778 Trist. Men så er jeg da virkelig glad for, jeg nåede at få en kopi.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1780 filmz-Bruce 15 år siden

Det må vist være på sin plads med et heads up til Hamlet på BD med Laurence Olivier.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: