Selv om jeg berørte det i en anden tråd, skriver jeg det også lige her, hvor det vel egentlig hører hjemme:
Blockbuster er nu i flere afdelinger begyndt at sælge ud af deres brugte leje-BD'er, så hvis man ikke har noget imod brugte film, kan der muligvis være nogle penge at spare, da priserne ligger omkring 70-100 kr.
Jeg har selv købt et par stykker derfra, som egentlig så upåklagelige ud bortset fra en del fedtefingre, der jo heldigvis kan pudses bort. Jeg håber, tendensen holder (altså den upåklagelige tilstand, ikke fedtefingrene!).
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg håber, tendensen holder (altså den upåklagelige tilstand, ikke fedtefingrene!).
Nu har jeg, som jeg også skrev i en anden tråd, ikke rendt ind i brugte BD'er hos BlockBuster endn.. Men jeg har dælme benyttet mig af deres brugtbørs meget før, hvad angår dvd'er, og kun en enkelt gang har jeg oplevet fejl eller ridser på en skive.. Og da jeg tog ind med den var der absolut intet problem i, at de fandt en anden kopi til mig..
Lad os håbe at servicen forbliver den samme, når de introducerer brugte BD'er i Aalborg :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1911 filmz-Utyske 15 år siden
Irriterende at det ikke er så længe siden jeg købte den på dvd, ellers et godt tilbud. :)
#1912 evermind 15 år siden
Blockbuster er nu i flere afdelinger begyndt at sælge ud af deres brugte leje-BD'er, så hvis man ikke har noget imod brugte film, kan der muligvis være nogle penge at spare, da priserne ligger omkring 70-100 kr.
Jeg har selv købt et par stykker derfra, som egentlig så upåklagelige ud bortset fra en del fedtefingre, der jo heldigvis kan pudses bort. Jeg håber, tendensen holder (altså den upåklagelige tilstand, ikke fedtefingrene!).
#1913 HonoDelLoce 15 år siden
Nu har jeg, som jeg også skrev i en anden tråd, ikke rendt ind i brugte BD'er hos BlockBuster endn.. Men jeg har dælme benyttet mig af deres brugtbørs meget før, hvad angår dvd'er, og kun en enkelt gang har jeg oplevet fejl eller ridser på en skive.. Og da jeg tog ind med den var der absolut intet problem i, at de fandt en anden kopi til mig..
Lad os håbe at servicen forbliver den samme, når de introducerer brugte BD'er i Aalborg :)
#1914 Steffan Rasmussen 15 år siden
Det har de allerede. Jeg ved ikke med Vejgaard, men inde i midtbyen har de brugte BD'er på hylden.
#1915 HonoDelLoce 15 år siden
Ved du hvor længe de har haft det ? For sidst jeg var derinde (måske 3 uger siden?) kunne jeg ikke finde en eneste :)
#1916 gi-jones 15 år siden
#1917 dyg 15 år siden
#1918 Kalle Ferm 15 år siden
Jeps, de har et rimeligt udvalg efterhånden. Jeg fik selv lige Appoloosa til 70 bobs, og Australia til 100 (til damen).
Gode priser. :-)
#1919 gi-jones 15 år siden
#1920 Steffan Rasmussen 15 år siden
Måske en uges tid.
De står ovre på hylden ved de andre brugtfilm (Ikke i kasserne).