Gravatar

#1961 gi-jones 14 år siden

Jeg har lige modtaget Pirate Lattitudes (bogen) fra Play, og blev for en gangs skyld ikke snuppet i tolden. Jeg brugte i øvrigt Lagonis adressetricks, men jeg ved ikke om det var hvad der gjorde forskellen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1962 filmz-Utyske 14 år siden

#1957 -

Well, det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, at Play sender fra en ø, der ikke er med i EU, så chancen for at blive taget af Post Danmark er altid tilstede. :)

Dertil kommer at Post Danmark har været ude i medierne og oplyse, at de har ekstra folk på arbejde i deres toldcenter for tiden, så.. ja, lort kan ske. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1963 chronaden 14 år siden

ENESTE gange jeg er bleven snuppet ved play har været store boxsets. Så min egen skyld.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1964 McPeter 14 år siden

Jeg er kun blevet snuppet en gang fra play her tidligere på året.

Men nu har jeg kun modtaget The Patriot som ellers blev afsendt samtidig med Close Encounters - begge kostede kun 60kr, men nu er der gået 4-5 dage ekstra uden jeg har modtaget den sidstnævnte, så den er nok røget til tjek om ikke andet.

Fik Tekken 6 efter meget få dage, men RB:Beatles der blev sendt en uge før er stadig ikke noget frem så den er nok blevet snuppet desværre - havde ellers glædet mig til det.

Vidste ikke det med at der var flere på toldvagt lige nu, men når jeg tænker over det var det vist samme situation sidste år.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1965 Fable 14 år siden

Temmelig gode tilbud på www.amazon.co.uk, vidstnok 12 dage frem fra i dag - et par eksempler ud af de hundredevis af nedsatte titler:

Madmen sæson 1 (bluray) ~114kr.
Let the right one in (bluray) ~90kr.
There will be blood ~82kr.
Gravatar

#1966 chandler75 14 år siden

Er der et direkte link til de nedsatte titler?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#1967 gi-jones 14 år siden

Utyske (1962) skrev:
Dertil kommer at Post Danmark har været ude i medierne og oplyse, at de har ekstra folk på arbejde i deres toldcenter for tiden, så.. ja, lort kan ske. :)
Det er sikkert også en god investering for dem med de gebyrer.

Jeg har til gengæld lige modtaget tre forsendelser fra Axel, Play og HMV der alle kom fint uden told
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1968 chandler75 14 år siden

Der kan da vist ikke risikere at ryge told på Axel...?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#1969 Steve 14 år siden

chancen hos axel er minimal hvis ikke eksisterende, jeg købte en titel som kun var på lager i USA, for at undgå told sendte de den først til Frankring og derefter til DK.
Gravatar

#1970 chandler75 14 år siden

Der er vist også noget med, at Axel refunderer, hvis den blive opsnappet...?

Skriv ny kommentar: