#188 Kan nu godt li hans sidste kommentar. and the title I still hold up as the absolute reference-standard, 'Singin' in the Rain.' But that's a minor quibble. 'The Adventures of Robin Hood' looks fantastic."
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er vist et par tråde om den på Highdefdigest, men så vidt jeg kan se, er den ikke udkommet endnu. Det bliver dog spændende at se - så vidt jeg kan læse mig til, bliver den franske BD-udgivelse ikke med engelske undertekster, damn frogs!
The French version courtesy of TF1 has been announced without English subs. The Canadian release courtesy of TVA Quebec has been announced with English subs.
Det giver god mening i Canada, hvor måske ikke alle i en familie med franske aner, kan forstå fransk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#191 MouseMickey 16 år siden
Kunne godt forstille mig at den vil se ret så fantastisk ud i HD!!!
#192 elwood 16 år siden
and the title I still hold up as the absolute reference-standard, 'Singin' in the Rain.' But that's a minor quibble. 'The Adventures of Robin Hood' looks fantastic."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#193 filmz-Kadann 16 år siden
Der er vist et par tråde om den på Highdefdigest, men så vidt jeg kan se, er den ikke udkommet endnu. Det bliver dog spændende at se - så vidt jeg kan læse mig til, bliver den franske BD-udgivelse ikke med engelske undertekster, damn frogs!
#194 filmz-Bruce 16 år siden
Langue: Français et sous-titres anglais
O la la!
#195 filmz-Kadann 16 år siden
Det er den canadiske, som #191 linker til, eller..? :)
Jeg frygter desværre den er kodet.
#196 filmz-Bruce 16 år siden
The French version courtesy of TF1 has been announced without English subs. The Canadian release courtesy of TVA Quebec has been announced with English subs.
Det giver god mening i Canada, hvor måske ikke alle i en familie med franske aner, kan forstå fransk.
#197 MouseMickey 16 år siden
#198 McPeter 16 år siden
ah... bare fordømt...
#199 McPeter 16 år siden
http://www.axelmusic.com/productDetails/0433962523...
Bemærk dog at dette er R0-US versionen. Både UK og AU versionerne har danske subs, men ikke denne her.
#200 filmz-Bruce 16 år siden