#2083 - Risikoens størrelse er relativ. Vi er nogle, der næsten konsekvent bliver snuppet hver gang, hvis vi bestiller for over 80kr. Så "lille" vil jeg ikke kalde det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2084 - Det er selvfølgeligt altid bittert at få snuppet sine bestillinger i tolden, jeg er kun en gang blevet opkrævet told, og har haft 85 bestillinger hos play, det vil jeg kalde en relativ lille risiko.
#2084 - Og alle 85 bestillinger har været på over 80kr? Jeg bestiller selv rigtig meget ved Play, men ikke længere udgivelser, der koster mere end 80kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2087, yes, alle, ellers går jeg ud fra, at de var gået igennem. Men et par af dem har været omkring de 100 dask - ingen af dem har været over 200 eller store pakker.
#2087 nej ikke alle sammen, jeg gad ikke at tjekke efter for der er bestillinger helt tilbage fra den gang hvor toldprisen lå over de 80 kr, et godt skud ville være at 60% har været for over bargatel grænsen, har også købt større boksset igennem play som skulle hentes på posthuset de var også uden toldopkrævning.
hvis vi sætter det lavt så er 1 ud af 40 også en ret minimal risiko. Ville dog aldrig bestille komplette serie osv. der tror jeg chancen for told er ret stor, men ved almindelig DVD/BD/Spil er min opfattelse at chancen for told er meget minimal.
Jeg har bestilt rigtigt meget fra Play der har ligget over 80 kr., senest BoB-boksen og en anden BD-boks, begge et godt stykke over de 80 kr. og jeg tror kun jeg har været ude for at blive nappet én gang, så vidt jeg husker.
Så der er vist ikke rigtigt noget mønster i hvordan Post Danmark arbejder.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2081 Locke 14 år siden
Undskylder på forhånd, da det sikkert er skrevet før ;-)
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#2082 filmz-Utyske 14 år siden
Jep, det kan man. De sender normalt fra Jersey, en af de britiske øer, der ikke er med i EU, af en eller andet stenet grund.
#2083 McPeter 14 år siden
#2084 dyg 14 år siden
#2085 Steve 14 år siden
#2086 The Insider 14 år siden
#2087 dyg 14 år siden
#2088 The Insider 14 år siden
#2089 Steve 14 år siden
hvis vi sætter det lavt så er 1 ud af 40 også en ret minimal risiko. Ville dog aldrig bestille komplette serie osv. der tror jeg chancen for told er ret stor, men ved almindelig DVD/BD/Spil er min opfattelse at chancen for told er meget minimal.
#2090 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg har bestilt rigtigt meget fra Play der har ligget over 80 kr., senest BoB-boksen og en anden BD-boks, begge et godt stykke over de 80 kr. og jeg tror kun jeg har været ude for at blive nappet én gang, så vidt jeg husker.
Så der er vist ikke rigtigt noget mønster i hvordan Post Danmark arbejder.