In an age where big special effects and a glossy veneer sell tickets, movies like The Man From Earth seem to be vanishing from the landscape as the importance -- not to mention the sheer power -- of story seems trivial at best and absent at worst in so many pictures that seem hellbent on sacrificing thematic integrity in favor of some flash-in-the-pan technology to momentarily excite the senses but ultimately fail to elicit a deeply-rooted emotional and psychological response both during and after the fact.
Kan ikke anbefales nok!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2155 Kanon film ja, men ved sq ikke om det er værd at opgradere fra DVD, er jo trods alt bare en flok mennesker i et rum som stener i 1½ time, behøver næsten ik være i HD :P
#2155-56: Kan i svare på om hvorvidt der er engelske undertekster på R2 DVD udgaven? Jeg overvejer at købe filmen, men vil helst have at der er undertekster på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Lorteudgaven af Gangs of New York, den elendige BD version som Disney udgav for et par år siden, kan nu skiftes ud med en ny remastered version, som er langt bedre.
#2151 filmz-Utyske 14 år siden
Den har såmænd været ude ligeså lang tid som dvd-udgaven og HD DVD-udgaven. :)
Og der er danske tekster på den amerikanske udgave, dog kun på Final Cut i udgivelsen, så vidt jeg husker.
#2152 OxxY 14 år siden
Det må have været en fejl står til 26£ og 34€ nu. Blev ellers helt ærgelig over jeg lige havde bestilt dem :P
#2153 lagoni 14 år siden
#2154 maniac 14 år siden
#2155 filmz-Bruce 14 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/The-Man-from-Earth-B...
In an age where big special effects and a glossy veneer sell tickets, movies like The Man From Earth seem to be vanishing from the landscape as the importance -- not to mention the sheer power -- of story seems trivial at best and absent at worst in so many pictures that seem hellbent on sacrificing thematic integrity in favor of some flash-in-the-pan technology to momentarily excite the senses but ultimately fail to elicit a deeply-rooted emotional and psychological response both during and after the fact.
Kan ikke anbefales nok!
#2156 chronaden 14 år siden
#2157 Kruse 14 år siden
#2158 MouseMickey 14 år siden
#2159 filmz-Bruce 14 år siden
Anmeldelse
#2160 McPeter 14 år siden