Hjælp, jeg har mistet mine favoritter i IE. Jeg står nu og mangler den hjemmeside hvor man tjekker regionskoder og undertekster på blu-rays. Er der nogen der kan hjælpe..? :-(
#2257 - Hmm, den fandt jeg godt da jeg googlede. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge den. :-)
Hvis jeg fx kigger på film på Amazon.co.uk, skal jeg så vælge fanen "region B" oppe i toppen af siden og så finde filmen. Men hvis den står som "locked", betyder det så at den er låst til region B, hvilket altså vil sige at den stadig kan afspilles på en region B afspiller?
For at tage et konkret eksempel, så er jeg på udkig efter "The Hurt Locker". Både den italienske og den engelske udgivelse står som "region locked", men er det så set i lyset af hvis man har en region A låst afspiller?
Et eller andet siger mig, at jeg gør det langt mere indviklet for mig selv. :-)
EDIT: Det ku' også være at jeg bare skulle bide i det sure æble og få købt mig en regionsfri afspiller. Grr..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2251 PredatorX 15 år siden
Du blev simpelthen så glad at Hamlet røg ud af vinduet? hehe
#2252 filmz-Bruce 15 år siden
#2253 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2254 filmz-Bruce 15 år siden
#2255 PredatorX 15 år siden
#2256 Bony 15 år siden
EDIT: Jeg fandt denne: http://bluray.liesinc.net/
Men det er ikke den jeg brugte tidligere, men er den brugbar..? Hvilke bruger i?
#2257 The Insider 15 år siden
#2258 Bony 15 år siden
Hvis jeg fx kigger på film på Amazon.co.uk, skal jeg så vælge fanen "region B" oppe i toppen af siden og så finde filmen. Men hvis den står som "locked", betyder det så at den er låst til region B, hvilket altså vil sige at den stadig kan afspilles på en region B afspiller?
For at tage et konkret eksempel, så er jeg på udkig efter "The Hurt Locker". Både den italienske og den engelske udgivelse står som "region locked", men er det så set i lyset af hvis man har en region A låst afspiller?
Et eller andet siger mig, at jeg gør det langt mere indviklet for mig selv. :-)
EDIT: Det ku' også være at jeg bare skulle bide i det sure æble og få købt mig en regionsfri afspiller. Grr..
#2259 filmz-Utyske 15 år siden
Ja, The Hurt Locker er låst til region B.
#2260 Bony 15 år siden