Vil også godt lide smide en anbefaling af Criterions BD-udgivelse af Lola Montès. Fremragende billedeside, specielt farvemæssigt, hvor de genialt udførte flashback-sekvenserne fuldt kommer til deres ret. Og mht. filmen selv, er det godt en af de bedste afslutninger, jeg har set på film.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#2284 - Ender nok med at købe den under alle omstændigheder. Antonioni + BD + Criterion = rocker mine sokker! Bare lidt trist, at Kiarostramis "Close-Up" må nøjes med en DVD-udgivelse. Skøn film fra meget overset instruktør.
Jeg rejser et smut til Berlin torsdag i næste uge. Men hvis det er muligt at finde en dag inden da, er jeg game.
Shepperton Studios, part of the Pinewood Studios Group, has launched a new facility that will oversee the restoration of classic British film titles for theatrical, DVD and Blu-ray release. The first three films to be restored at the facilities will be Peeping Tom, Kind Hearts and Coronets and The Railway Children.
HVORFOR bekymrer INGEN sig for danske film på denne måde?!?!
The Pacific udkommer den 15. juni!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2289 - rockysds, jeg tager dit virtuelle lem i kæften lige nu!
Og så meddeler Kino, at de udsender Kar-wais "Happy Together" og ikke mindst Sokurovs "The Sun" til juni. Sokurov i HD er en lille drøm, der går i opfyldelse...
#2281 rockysds 15 år siden
#2282 jessup 15 år siden
#2283 JannikAnd 15 år siden
- Viscontis "The Leopard"
- Jamursch' "Mystery Train"
- Antonionis "Red Desert"
Fremragende titler, men personligt bliver det endnu en omgang double dipping. Sidstnævnte har jeg tilmed på BD.
#2284 filmz-Bruce 15 år siden
#2285 filmz-Bruce 15 år siden
#2286 JannikAnd 15 år siden
Jeg rejser et smut til Berlin torsdag i næste uge. Men hvis det er muligt at finde en dag inden da, er jeg game.
#2287 filmz-Bruce 15 år siden
#2288 filmz-Bruce 15 år siden
Shepperton Studios, part of the Pinewood Studios Group, has launched a new facility that will oversee the restoration of classic British film titles for theatrical, DVD and Blu-ray release. The first three films to be restored at the facilities will be Peeping Tom, Kind Hearts and Coronets and The Railway Children.
HVORFOR bekymrer INGEN sig for danske film på denne måde?!?!
The Pacific udkommer den 15. juni!
#2289 rockysds 15 år siden
Sådan!
#2290 JannikAnd 15 år siden
Og så meddeler Kino, at de udsender Kar-wais "Happy Together" og ikke mindst Sokurovs "The Sun" til juni. Sokurov i HD er en lille drøm, der går i opfyldelse...