#2428 Jeg er personligt ikke i tvivl om, at det bliver den flotteste HD film på gaden. På DVD så den fantastisk flot ud og så er det ikke engang den master man vil bruge, men foretage hele restaureringen om, fordi man mener man kan gøre det endnu bedre med ny teknologi. Med mindre man fucker den op med DNR, så bliver den et under!
Jeg har postet et indlæg på Hometheaterforum om det. Hvis nogen kender noget til dette, så er det Robert Harris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2421 McPeter 15 år siden
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/13953339/Tombst...
Er der nogen der har læst et review af den på blu-ray noget sted?
#2422 filmz-Bruce 15 år siden
#2423 filmz-Bruce 15 år siden
The major catalog titles scheduled to street during the third and fourth quarters of the year are:
Alien Anthology: all four Alien films digitally restored and available together in a six-disc set packed with extras
The Rocky Horror Picture Show 35th Anniversary: new special features including live cast re-enactments and RHPS karaoke
The Sound of Music 45th Anniversary: digitally restored with 7.1 audio and never-before-seen interactivity and features
Romeo + Juliet: new high definition transfer and BD Live special features including Live Lookup
Moulin Rouge!: new high definition transfer and BD Live special features
The Last of the Mohicans: all-new Director's Definitive Cut and interviews with Daniel Day-Lewis
#2424 filmz-Bruce 15 år siden
#2425 The Insider 15 år siden
#2426 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2427 filmz-Bruce 15 år siden
#2428 elwood 15 år siden
Ender nok med at alle HD guderne står frem og siger, vi kan ikke gøre den film ære på HD, den er for perfekt i den udgivelse som den er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2429 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg har postet et indlæg på Hometheaterforum om det. Hvis nogen kender noget til dette, så er det Robert Harris.
#2430 filmz-Bruce 15 år siden
[url= Anthology Blu-ray Trailer 1080p[/url]