Jeg tror at nyheden om at "Where Eagles Dare" er på trapperne på BD har været oppe, men jeg vil lige gøre opmærksom på at man kan købe den i 2 for 18£ på Play. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2575 Jeg tror, jeg hopper på den. Man kan få Kellys Helte og Where Eagles Dare på vistnok én disc hos DVDPacific og jeg vil hellere have dem adskilt. Gad også vide, om det kompromitterer kvaliteten. Men bæveren anmelder den nok snart.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har haft A Very Long Engagement på blu-ray i afspilleren og det er en udgivelse, som IKKE skuffer mht. de tekniske kvaliteter.
Lyd og billed er i top, en lille smule skarphed fra reference normen i billede. En helt igennem formidabel film fra Jeunet, som nu kan genses i ypperlig kvalitet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2577 en film jeg har haft lyst til at se igen i laaang tid. Jeg har ikke set den, siden den var oppe i biograferne herhjemme. Fik aldrig købt den på DVD, så nu røg den lige på indkøbslisten.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#2571 filmz-Bruce 15 år siden
#2572 zombieman 15 år siden
#2573 elwood 15 år siden
Jeg kan forstå der er udgaver med to blu rays diske i, hvor der så også følger en dvd med, og digital copy
Det egentlig ikke vigtig og få DVD udgaven med, men hvis det er eneste mulighed for at få begge Blu-rays må jeg jo gøre det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2574 zombieman 15 år siden
#2575 filmz-Utyske 15 år siden
#2576 filmz-Bruce 15 år siden
#2577 filmz-Bruce 15 år siden
Lyd og billed er i top, en lille smule skarphed fra reference normen i billede. En helt igennem formidabel film fra Jeunet, som nu kan genses i ypperlig kvalitet.
#2578 filmz-Utyske 15 år siden
Det lyder lækkert. :) Det kunne være man skulle lave en udskiftning ved lejlighed.
#2579 filmz-Bruce 15 år siden
#2580 wiseguy 15 år siden