#2650 Af en 30 årig udgave af en italiensk splatter film skudt på 16mm at være, så er jeg imponeret. Den ser bedre ud end den nuværende udgave af Gladiator, lider slet ikke af nogle efterbehandlings fejl. Filmen er fantastisk restaureret.
Ét billede ser mindre detaljeret ud end Anchor Bay DVD udgaven, men ser man nøje efter, er dette billede en frame længere fremme og som sådan kan det skyldes bevægelse.
Al filmgryn bibeholdes og dermed detaljer og ser man på hår, så bliver disse vist uden problemer, uden edge enhancement, eller andre post processing fejlkilder. Ikke lige så imponerende som Django, men af en 16mm at være ... top notch. 7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2654Blu-ray.com's anmeldelse af Blue Underground udgaven ligner til forveksling Arrow udgivelsen på en prik mht. billedkvalitet, så jeg tror der er tale om samme transfer.
Ser ud til, at Spielberg har fuldstændig styr på BD formatet.
War of the Worlds er på den tekniske side, åbenbart ligeså perfekt som Saving Private Ryan og Minority Report. Godt gået. Det ser jeg gerne gentaget med Jaws, Schindler, Indiana Jones (de rigtige!!!) og Terminal ... haha just kidding!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2651 filmz-Bruce 15 år siden
Ét billede ser mindre detaljeret ud end Anchor Bay DVD udgaven, men ser man nøje efter, er dette billede en frame længere fremme og som sådan kan det skyldes bevægelse.
Al filmgryn bibeholdes og dermed detaljer og ser man på hår, så bliver disse vist uden problemer, uden edge enhancement, eller andre post processing fejlkilder. Ikke lige så imponerende som Django, men af en 16mm at være ... top notch. 7/10
#2652 filmz-Bruce 15 år siden
Vil gerne se Machine Gun McCaine med John Cassavetes og åbenbart med et Sergio Leone soundtrack:
Trailer.
#2653 filmz-Bruce 15 år siden
#2654 Thomsen 15 år siden
Hvor ser du den?
Så vidt jeg kan se, så har Beaver kun anmeldt den engelske BD fra Arrow Video - ikke den amerikanske fra Blue Underground, som Bruce skrev om.
#2655 filmz-Bruce 15 år siden
Beaver versus Blu-ray.com
måske med en lille bitte overtag (psykologisk?) til Blue Underground. Begge transfers ser i mine øjne imponerende ud.
#2656 filmz-Bruce 15 år siden
War of the Worlds er på den tekniske side, åbenbart ligeså perfekt som Saving Private Ryan og Minority Report. Godt gået. Det ser jeg gerne gentaget med Jaws, Schindler, Indiana Jones (de rigtige!!!) og Terminal ... haha just kidding!
#2657 HeavyClaus 15 år siden
Du har ret. Gik bare ud fra det var Blue Undergrounds.
Lækkert, The Prowler er også på vej. Den glæder jeg mig til at se på blu-ray! :)
#2658 The Insider 15 år siden
#2659 filmz-Bruce 15 år siden
#2660 The Insider 15 år siden