Og jeg siger YES! En typisk undervurderet Scott sag, fænomenal fotografering og masser af herlige birolle skuespillere. En film som vil brillere på HD, hvis behandlet ok!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Men er de sidste to Dirty Harry film noget værd? Som jeg husker det er det kun den første der rigtigt fungerer, men jeg skal indrømme at det er mange år siden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er længe siden jeg har set dem, men "The Dead Pool" synes jeg har sine momenter, bl.a. Liam Neeson som horrorfilmsinstruktør og Jim Carrey i en bi-rolle som rockstjerne, der mimer til Guns N' Roses. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2791 filmz-Bruce 15 år siden
Og jeg siger YES! En typisk undervurderet Scott sag, fænomenal fotografering og masser af herlige birolle skuespillere. En film som vil brillere på HD, hvis behandlet ok!
#2792 chronaden 15 år siden
Uhh, fucking nice... Den har jeg gået og ventet på! :]~~
#2793 MouseMickey 15 år siden
#2794 filmz-Utyske 15 år siden
#2795 gi-jones 15 år siden
#2796 chronaden 15 år siden
#2797 filmz-Utyske 15 år siden
Det er længe siden jeg har set dem, men "The Dead Pool" synes jeg har sine momenter, bl.a. Liam Neeson som horrorfilmsinstruktør og Jim Carrey i en bi-rolle som rockstjerne, der mimer til Guns N' Roses. :)
#2798 gi-jones 15 år siden
#2799 evermind 15 år siden
#2800 filmz-Bruce 15 år siden