#281, yup, som jeg også skrev i #279. Fatter ikke, de har fjernet alle de funktioner og kun udgivet de dumbed-down udgaver af maskinen. Måske er det bare billigere for dem.
#282 - Du kunne også give dem tørt på og så forlange at få en 80 gb'er uden ekstra omkostninger. De har i forvejen givet dig en dårlig service og undladt at følge reglerne på området. At de sender dig en "ny" defekt maskine retur, fordi at de ikke har kunnet reparere den gamle, er ganske enkelt flabet gjort. Og husk, som gi-jones og er inde på, at få dem til at betale for alle omkostninger i sagen. Det er ikke din skyld at deres kundeservice er hip som hap.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#285 Nej, de skrev en onsdag for tre uger siden at de ville give mig et svar tirsdag for 2 uger siden. Og jeg har stadig ikke hørt fra dem. Jeg sidder overvejer i øjeblikket om jeg skal ringe ind til deres salgschef som jeg har skrevet med, han skrev nemlig sit nummer i et af mailene.
#286 - vi kan jo også bare vente. Hvis de havde tænkt sig at gøre noget så havde de vel gjort det? Tror du ikke bare de har indset at det ikke er det værd? Det er vel ikke så mange der har nået at bestille ud over os herinde?
Min ordre står stadig derinde:
Ordrestatus The Godfather Coppola Collection [4-disc](7332431994102) Bemærk: udkommer først d. 15-10-2008 Antal 1 DKK 229,95
Bestilling i alt DKK 229,96 V.I.P. rabat - DKK 23,00 Bestilling i alt minus rabat DKK 206,96 Fragt og ekspedition DKK 29,00
Du betaler i alt DKK 235,96
Ordreoplysninger: Genneført?: Ja Status?: Afventer
Send den retur til os, og så kigger vi på den igen og tager en snak med værkstedet.
Du må have en rigtig god dag.
----------
Dejligt at se, at de også er så utrolig kede af den behandling, man har fået. Nu har jeg i første omgang skrevet tilbage og forlangt, at der ikke skal gå fem uger igen, før jeg sender noget.
#289 - fint svar - så må vi håbe at deres "snak" med værkstedet bærer frugt. :-) Pøj pøj!
Edit: og skulle vi måske smide resten af ps3-snakken over i konsoltråden eller i en ny tråd? Hopper hele tiden herind fordi jeg tror der nu er tilbud eller release på en ny blu-ray hehe. ;-)
#281 filmz-Kadann 16 år siden
#282 The Insider 16 år siden
#283 Bony 16 år siden
#284 Corgan 16 år siden
#285 dyg 16 år siden
#286 cansi 16 år siden
Nej, de skrev en onsdag for tre uger siden at de ville give mig et svar tirsdag for 2 uger siden. Og jeg har stadig ikke hørt fra dem. Jeg sidder overvejer i øjeblikket om jeg skal ringe ind til deres salgschef som jeg har skrevet med, han skrev nemlig sit nummer i et af mailene.
#287 filmz-Kadann 16 år siden
Intet.
#288 McPeter 16 år siden
Min ordre står stadig derinde:
Ordrestatus
The Godfather Coppola Collection [4-disc](7332431994102)
Bemærk:
udkommer først d. 15-10-2008 Antal 1
DKK 229,95
Bestilling i alt DKK 229,96
V.I.P. rabat - DKK 23,00
Bestilling i alt minus rabat DKK 206,96
Fragt og ekspedition DKK 29,00
Du betaler i alt DKK 235,96
Ordreoplysninger:
Genneført?: Ja
Status?: Afventer
#289 The Insider 16 år siden
-----
Hej spil-fan :-),
Tak for din mail
Send den retur til os, og så kigger vi på den igen og tager en snak med værkstedet.
Du må have en rigtig god dag.
----------
Dejligt at se, at de også er så utrolig kede af den behandling, man har fået. Nu har jeg i første omgang skrevet tilbage og forlangt, at der ikke skal gå fem uger igen, før jeg sender noget.
#290 McPeter 16 år siden
Pøj pøj!
Edit: og skulle vi måske smide resten af ps3-snakken over i konsoltråden eller i en ny tråd? Hopper hele tiden herind fordi jeg tror der nu er tilbud eller release på en ny blu-ray hehe. ;-)