Helt afgjort. Og som han netop pointerer, så burde den være blevet spredt ud over 2 diske. Håber de gør det med Lawrence, som en anden også skriver i forumet. Jeg har altid haft en svaghed for Brannaghs "Hamlet" også, og når nu det tog en EVIGHED for dem at få den ud på dvd, tror jeg næppe vi får en ny BD-udgivelse foreløbigt :-(
#3094 Det tror jeg heller ikke. Det tog en evighed at skaffe pengene til den første remaster. Men det var så formentlig halvdelen af beløbet, brugt nede hos Discount butikken :( Hvordan fanden kan det være så svært, når det åbenbart blot handler om at røre så lidt som muligt ved det indskannede?!?!? Hold dog de forpulede pølsefingre væk fra DNR etc.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, det er utroligt. Men ja, de har formentlig brugt de fleste penge nede på grillen, mens deres maskineri har kørt på autopilot tilbage på kontoret. Mmmmm, grillmad.......
I øvrigt - Tove fra Nordisk Film ringede tilbage, og hun vil mægtig gerne have Filmz på besøg til at filme deres restaurering af Olsen Banden-filmene, så det er jo super! :-)
Og her ser vi hvordan vi med CGI har udskiftet bøffens knippel med en lakrids pibe, når han slår Egon, det andet er jo alt for voldigt i dagens Danmark.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
I øvrigt - Tove fra Nordisk Film ringede tilbage, og hun vil mægtig gerne have Filmz på besøg til at filme deres restaurering af Olsen Banden-filmene, så det er jo super! :-)
Kan du ikke også få lov at filme dem som er ansvarlig for CGI Olsen Banden? Meget rart at få ansigt på dem som har eye fucket begge mine øjne med en 40inch modhage dildo.
#3091 filmz-Bruce 15 år siden
Link
Fuck!
#3092 The Insider 15 år siden
#3093 filmz-Bruce 15 år siden
#3094 The Insider 15 år siden
#3095 filmz-Bruce 15 år siden
#3096 The Insider 15 år siden
#3097 The Insider 15 år siden
#3098 filmz-Bruce 15 år siden
#3099 elwood 15 år siden
Og her ser vi hvordan vi med CGI har udskiftet bøffens knippel med en lakrids pibe, når han slår Egon, det andet er jo alt for voldigt i dagens Danmark.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3100 PredatorX 15 år siden
Kan du ikke også få lov at filme dem som er ansvarlig for CGI Olsen Banden? Meget rart at få ansigt på dem som har eye fucket begge mine øjne med en 40inch modhage dildo.