Gravatar

#3181 chronaden 15 år siden

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3182 The Insider 15 år siden

Har I set dem her? Aliens-screenshots, ser sgu okay ud:

http://hcc.techradar.com/playback/coming-soon/blu-...
War. War never changes.
Gravatar

#3183 filmz-Utyske 15 år siden

Ja, man kan da i hvert fald ikke sige at de ligner voksdukker, som i Predator. Det ser rigtigt fornuftigt ud.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3184 x marks the spot 15 år siden

Savle..savle.. SAVLE!!! Jøsses, hvor jeg glæder mig til det Alien box-set!

Er der nogen, der har fundet en god pris på Lim.Coll.Ed. med ægget? Play har den til £89 (+ DK told!!), TheHut.co.uk til £87.. hmm. Lidt pricey..
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#3185 JannikAnd 15 år siden

"The Thin Red Line" scorer en ren femmer på bluray.com! Lover fandme godt!!!
Gravatar

#3186 zombieman 15 år siden

#3185 Min er lige sendt fra axel idag så det lyder rigtig godt
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#3187 filmz-Utyske 15 år siden

Jamen dog, THX 1138 er på trapperne på BD, har fået en ganske god anmeldelse OG har et DTS-HD MA lydspor. Måske er der håb for Lucas endnu.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3188 Patriarch 15 år siden

Hvordan er det med pakker fra Amazon.co.uk.... ingen risiko vel? Er der nogle tricks jeg ikke kender med at spare fragt eller lign?`Har ikke handlet der før.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3189 Steffan Rasmussen 15 år siden

Patriarch (3188) skrev:
Hvordan er det med pakker fra Amazon.co.uk.... ingen risiko vel? Er der nogle tricks jeg ikke kender med at spare fragt eller lign?`Har ikke handlet der før.

Nope. Ingen risiko der, da de tager dansk moms (og evt. told).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3190 filmz-Utyske 15 år siden

#3188 -

Ingen risiko, med mindre du køber fra andre sælgere end Amazon selv, f.eks. private eller andre virksomheder, da de kan være placeret udenfor EU.

Jeg er ikke stødt på måder at komme udenom fragt.

Skriv ny kommentar: