Gravatar

#3211 wiseguy 14 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3212 Patriarch 14 år siden

wiseguy (3210) skrev:
Elgiganten har de fleste Disney titler (tegnefilm/animation) på BD til en hund i denne uge.

Vildt... Er Pixar inkluderet?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3213 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3214 Kruse 14 år siden

#3212: Jeg tjekkede lige på deres hjemmeside, og Pixar er inkluderet :)

EDIT: Too slow :)

#3213: Er du sikker på at det kun gælder på deres hjemmeside, og ikke fysisk i deres butik?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3215 filmz-Utyske 14 år siden

Så er den nye firmware ude til PS3, der aktiverer afspilning af blu-ray 3D.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3216 The Insider 14 år siden

#3215, skal man egentlig have en spritny 3D-venlig receiver også? Min Onkyo har efterhånden et par år på bagen, men ville den mon kunne sende signalet videre fra PS3'eren til et 3DTV?
War. War never changes.
Gravatar

#3217 wiseguy 14 år siden

Vedr. Elgiganten det gælder også i butikkerne dog står der max én pr. kunde i tilbudsavisen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3218 filmz-Utyske 14 år siden

#3216 -

Det tror jeg ikke er nødvendigt. Det er en ren softwaremæssig opdatering, så jeg har svært ved at forestille mig, at det stiller bestemte krav til ens udstyr, altså udover tv'et selvfølgelig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3219 McPeter 14 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3220 cansi 14 år siden

Pixar tilbuddet i Elgiganten gælder også i fysisk butik. Maks 1. per kunde er på titlen. Så du kan sagtens købe wall-e, monster inc og ratatouille. Men må ikke købe 2 x wall-e :=)

Skriv ny kommentar: