Efter lidt søgen på google er jeg kommet frem til, at både dvd.co.uk og base.com er registreret af Online Commerce Ltd. Et eftertjek på speednames.com giver også samme resultat. Såvidt jeg ved er pakker sendt fra dvd.co.uk under risiko for told - så den logiske konklusion må være, at det samme er gældende for base.com.
Men altså - det er jo samme design og samme priser. Jeg har en enkelt gang haft en pakke der blev snuppet af tolden. Så skrev jeg til dvd.co.uk, hvor jeg fik at vide, at jeg bare skulle lade filmen gå retur.
BD3D er åbenbart ikke helt optimalt på PS3'eren - på trods af firmware-updaten. Fra digitalbits:
Speaking of the PS3, it's officially been confirmed that the PS3 can't do lossless audio on BD3D titles, nor can it handle BD-Java interactivity on BD3D titles. And there have apparently been some problems playing DreamWorks 3D titles. (Specifically Monsters vs. Aliens 3D isn't working right - we're told Sony is already developing on a firmware fix to these issues.) Still, the few readers we've heard from that have already tried Sony's Monster House 3D and Cloudy with a Chance of Meatballs 3D on their PS3s say it's a good initial 3D experience.
Jeg tror faktisk kun, at det er en håndfuld. De fleste er vist blevet anmeldt på High-Def Digest, men det er færre end 10 titler, og de fleste følger jo kun med bestemt hardware, som f.eks. Avatar. Der går nok lidt tid, før det bliver virkelig fedt at hoppe med på vognen - glæder mig dog alligevel lidt :-)
#3241 McPeter 14 år siden
#3242 zombieman 14 år siden
www.highdefdigest.com/news/show/Disc_Announcements/Warner_Brothers/Once_Upon_a_Time_in_America_Blu-ray_Announced/5470
#3243 McPeter 14 år siden
#3244 OxxY 14 år siden
#3245 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden
#3246 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden
#3247 Kruse 14 år siden
#3248 The Insider 14 år siden
Speaking of the PS3, it's officially been confirmed that the PS3 can't do lossless audio on BD3D titles, nor can it handle BD-Java interactivity on BD3D titles. And there have apparently been some problems playing DreamWorks 3D titles. (Specifically Monsters vs. Aliens 3D isn't working right - we're told Sony is already developing on a firmware fix to these issues.) Still, the few readers we've heard from that have already tried Sony's Monster House 3D and Cloudy with a Chance of Meatballs 3D on their PS3s say it's a good initial 3D experience.
#3249 filmz-Utyske 14 år siden
#3250 The Insider 14 år siden