Gravatar

#3291 evermind 14 år siden

Jeg synes sgu, 20-50 daglige indlæg, navnlig med et indhold, er noget af en bedrift. Ofte har jeg ikke engang overskuddet til at læse debatterne.

Engang orkede jeg at skrive stolpe op og ned, hvis en diskussion fangede mig, men nu om dage må nok erkende, at den energi skal lægges andre steder.

Men derfor er jeg stadig glad for at være på Filmz, ikke mindst når Nicki52 og co. sætter gang i løjerne. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3292 HonoDelLoce 14 år siden

evermind (3291) skrev:
Men derfor er jeg stadig glad for at være på Filmz, ikke mindst når Nicki52 og co. sætter gang i løjerne. ;)

Heldigvis har jeg ikke lige styr på hvilke løjer Nicki52 sætter gang i. Der gik ikke mange indlæg fra hans side, før jeg fandt "ignore"-knappen ualmindeligt behjælpsom ! :)

Men jeg vil give dig ret i, at aktiviteten på sitet er blevet så enorm, at man kan have store problemer med at følge med, hvis man har bare lidt privatliv ved siden af, der skal følges lidt med i samtidigt..

Husker, da jeg startede her på forummet, hvor der blev startet en ny "Hvad laver du nu"-tråd engang om måneden, når vi nåede op på de omkring 200 indlæg, som serverne kunne trække i en enkelt tråd..

Nu ryger der jo rask væk 200 indlæg i den tråd i løbet af en dag (eller i hvert fald højest 2)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3293 gi-jones 14 år siden

Hvis jeg er i tvivl om hvorvidt der er sket noget vigtigt spørger jeg bare Elwood :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3294 Bony 14 år siden

Elwood har fingeren på pulsen, i modsætning til Evermind der helst foretrækker når der ingen puls er at finde!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3295 Thomsen 14 år siden

Haha, touché! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3296 x marks the spot 14 år siden

Mon der er spottet nogle gode HD tilbud for nylig? ;)
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#3297 elwood 14 år siden

Ahh vil du da lige lade være med og bande sådan, skal vi nu til og bruge en tråd til dens rette formål haha nu må jeg le 8-)

Ps. Bruce brugte ganske enkelt for meget tid herinde, så han ikke ku få tid til sine andre drømmeprojekter, så naa jeg tror/ved da at han har moret sig over de obskøre indlæg, og hvo'en en tråd ryger off topic, det er for mig hele charmen ved Filmz synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3298 filmz-Utyske 14 år siden

x marks the spot (3296) skrev:
Mon der er spottet nogle gode HD tilbud for nylig? ;)

Jep!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3299 elwood 14 år siden

but were'e not telling!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3300 x marks the spot 14 år siden

Haha! Godt så ;)

Men så vil jeg bare anbefale Solomon Kane på tilbud hos Play til ca. 70,- DKK.

Så den i bio til CPH:PIX festivalen tidligere i år. En overset og rigtig fed Sword&Sorcery action basker.
"Do, or do not. There is no try".

Skriv ny kommentar: