Gravatar

#3351 HonoDelLoce 14 år siden

Notional (3349) skrev:
#3347 Du kan jo godt købe ægget i EU:
http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx...

selvom det nok er dyrere.

Så er spørgsmålet, om der også er danske tekster på den udgivelse, som der er på den "normale" UK-udgivelse ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3352 The Insider 14 år siden

Er der nogen herinde, som har tjekket "Olsen Banden"-filmene endnu på Blu-ray? Har lige fået dem og glæder mig til at tjekke dem, men der går nok nogle dage endnu, før der bliver tid :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3353 HonoDelLoce 14 år siden

The Insider (3352) skrev:
Er der nogen herinde, som har tjekket "Olsen Banden"-filmene endnu på Blu-ray? Har lige fået dem og glæder mig til at tjekke dem, men der går nok nogle dage endnu, før der bliver tid :-)

Jeg skal se den første i aften.. Har kun købt den ene af :) Men hvis det holder (kvalitets-mæssigt) så skal resten helt sikkert også hjem :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3354 The Insider 14 år siden

#3353, cool, kom endelig med en tidlig bedømmelse, hvis du får tid :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3355 HonoDelLoce 14 år siden

Desværre er det blevet rykket til i morgen, først på aftenen, før jeg får den set, for der kommer de små brødre på besøg, og de vildt gerne se den på BD :)

At måtte vente med at se den 3/6

At have kvalitetsbevidste lillebrødre 6/6
Gravatar

#3356 wiseguy 14 år siden

Onkyo TX-SR608 kr. 2.499 iflg. den nyeste tilbudsavis fra El-Mutanten!!

Det er sat'me sindssygt billigt!! Jeg gav selv 3.489 for kun en måned siden og allerede dengang synes jeg det var billigt!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3357 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden

Jeg havde planer om at købe en, nu hvor min gamle Denon AVR-2807 er blevet upålidelig med on/off manglende lyd i venstre frontkanal. Hvordan spiller den og hvilke højttalere har du i dit setup?
Gravatar

#3358 cansi 14 år siden

Hehe, hvorfor kalder du dem for El-mutanten?

:)
Gravatar

#3359 wiseguy 14 år siden

The Dude (3357) skrev:
Hvordan spiller den og hvilke højttalere har du i dit setup?

Den spiller som en drøm ;o) Kalibreringen er simpelthen helt fantastisk. Ved mine tidligere forstærkere fra Sony og Yamaha har jeg altid justeret på skidtet efter kalibreringen. Med 608eren sad det hele bare lige i skabet efter kalibreringen og jeg har aldrig fået så meget ud af mine baghøjttalere som jeg gør nu.

Mit setup på højttaler siden er ikke noget at prale af Jamo fronter, center og bag og en B&W ASW 300 sub - Alle mine Jamo enheder står til udskiftning, når der en gang bli'r plads i budgettet.

cansi (3358) skrev:
Hehe, hvorfor kalder du dem for El-mutanten?

:)

Det er ikke noget jeg har fundet på - hedder de ikke bare det på mine kanter? ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3360 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden

#3359 - tak for svaret. :)

Noget helt andet: Zodiac director's cut BD region B; nogen der ved hvilket lydspor der er derpå? Jeg kan ikke umiddelbart finde svar på det nogen steder.

Skriv ny kommentar: