Den skulle komme til december og der står: The BD-50 dual-layer presentation will feature 1080p/AVC MPEG-4 video, English and French Dolby TrueHD 5.1 Surround tracks, and additional Dolby Digital 5.1 Surround dubs in Spanish, Portuguese, and Thai.
The Blu-ray will also come housed in warner's Digi-Book packaging, which includes a collectible booklet with rare photos, production notes and other archival materials.
Det interessante er, at den også udgives om et par uger i England - tilsyneladende af Sony. Jeg regner med at købe begge to og håber, at kvaliteten af Sonys udgivelse er hæderlig.
mener du at koebe de der PSN titler fra US PSN store, det har jeg ingen probs haft med, eneste gang var ikke engang et koebe spil men Uncharted demo\en som de f'rste gang p[ US PSN kom til og regionlaase ved en fejltagelse.
#334 var måske lige hurtig nok:) mente at de kan være regionskodet.. mener cod4 map pack var.. og har hørt om nogle sange til guirtar hero... Men nej demo'er har jeg ikke haft problemer med.. har dog aldrig prøvet at købe et helt spil.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg havde et problem med demoer fra US PSN da jeg havde mit gammeldags tv, men det var pga. NTSC i stedet for PAL, så det fremstod kun i sort/hvid. :-)
"Tech specs will see a BD-50 dual-layer presentation with a new 1080p high definition digital transfer approved by cinematographer Vittorio Storaro, and a DTS-HD Master Audio 2.0 Stereo track.
Extras on the two-disc set are impressive, and will include audio commentary (by Bertolucci, producer Jeremy Thomas,screenwriter Mark Peploe, and composer-actor Ryuichi Sakamoto), Bertolucci's 53-minute film "The Italian Traveler," a montage of video images taken by Bertolucci in China, multiple making-of documentaries ("The Chinese Adventure of Bernardo Bertolucci," "Making of The Last Emperor"), additional crew interviews, the theatrical trailer and a collectible booklet with an essay by critic David Thomson. "
Tech specs for the Blu-ray will see the 75-minute feature film spread across a BD-50 dual-layer disc with 1080p/AVC MPEG-4 video and uncompressed English PCM 7.1 Surround audio.
Og rigtigt meget extra materiale. Ser ret interessant ud.
DTS-HD Master Audio 2.0 Stereo track? Suk. Men det er sgu ikke helt overraskende, når man tager i betragtning, hvor forbavsende mange nyere film, Criterion udgiver i stereo og mono, også selv når der er hæderlige surround-udgaver derude af selvsamme films lydsider.
#331 McPeter 16 år siden
http://www.highdefdigest.com/news/show/Warner/Stre...
Den skulle komme til december og der står:
The BD-50 dual-layer presentation will feature 1080p/AVC MPEG-4 video, English and French Dolby TrueHD 5.1 Surround tracks, and additional Dolby Digital 5.1 Surround dubs in Spanish, Portuguese, and Thai.
The Blu-ray will also come housed in warner's Digi-Book packaging, which includes a collectible booklet with rare photos, production notes and other archival materials.
#332 The Insider 16 år siden
#333 Kalle Ferm 16 år siden
#334 MouseMickey 16 år siden
#335 elwood 16 år siden
mener du at koebe de der PSN titler fra US PSN store, det har jeg ingen probs haft med, eneste gang var ikke engang et koebe spil men Uncharted demo\en som de f'rste gang p[ US PSN kom til og regionlaase ved en fejltagelse.
#333 VSL.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#336 MouseMickey 16 år siden
#337 McPeter 16 år siden
#338 filmz-Bruce 16 år siden
Håber dæleme resten af Cinerama udgivelserne får samme behandling. Battle of the Bulge må godt genudgives!!!
#339 McPeter 16 år siden
http://www.highdefdigest.com/news/show/Criterion_C...
"Tech specs will see a BD-50 dual-layer presentation with a new 1080p high definition digital transfer approved by cinematographer Vittorio Storaro, and a DTS-HD Master Audio 2.0 Stereo track.
Extras on the two-disc set are impressive, and will include audio commentary (by Bertolucci, producer Jeremy Thomas,screenwriter Mark Peploe, and composer-actor Ryuichi Sakamoto), Bertolucci's 53-minute film "The Italian Traveler," a montage of video images taken by Bertolucci in China, multiple making-of documentaries ("The Chinese Adventure of Bernardo Bertolucci," "Making of The Last Emperor"), additional crew interviews, the theatrical trailer and a collectible booklet with an essay by critic David Thomson. "
Og Sleeping Beauty:
http://www.highdefdigest.com/news/show/Disney/Excl...
Tech specs for the Blu-ray will see the 75-minute feature film spread across a BD-50 dual-layer disc with 1080p/AVC MPEG-4 video and uncompressed English PCM 7.1 Surround audio.
Og rigtigt meget extra materiale. Ser ret interessant ud.
#340 The Insider 16 år siden