Ah nice - så den hos play imorges, men har lige fået taget 1½ pakke fra dem så tør ikke mere. (½ = ukendt, intet brev, ingen pakke, ingen opkrævning, kun lang næse...)
Og Avatar boksen med 3 BD og 3 DVD til 198,75 kr. Samt "The Get Away" (Steve McQueen), "Pale Rider" (Clint'en) og "Harry Potter og Fønixordenen" alle BD til 37,50 kr./stk. også Metro - se så er filmene ved at komme ned i et prisleje der er til at forstå. :-D
Det blev nærmest en "Hvad har du købt", men stadig - hvis nogen overvejer køb, så er Metro måske en mulighed.
#3477 Beklager nej. Jeg var der i tirsdags, hvor jeg købte Avatar og de billige BD'er og dengang var der 3 Potter-film, men Millennium-boksen var forsinket, og da jeg var der i går for at købe den havde de ikke flere billige Potter-film.
Det var vist et oprydningssalg, så måske skal de rydde op igen på et tidspunkt. Der var også nogle DVD'er, bl.a. den ene af 24-timer sæsonerne og er par Two and a Half Men og en masse Vantage Point.
#3478 Sejt! Nu skal jeg så lige finde ud af med mig selv, om jeg gider bruge en masse ekstra penge på ultimate-versionerne, eller blot nøjes med de almindelige.
#3479 Jeg kan gode se på det hele, at jeg bør tage lidt oftere i Metro.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#3471 filmz-Myrepip 14 år siden
#3472 wiseguy 14 år siden
http://www.amazon.co.uk/Dirty-Harry-Collection-Blu...
#3473 McPeter 14 år siden
#3474 The Insider 14 år siden
#3475 chronaden 14 år siden
#3476 Jay El 14 år siden
Har lige købt den i dag til 373,75 kr. hos Metro.
Og Avatar boksen med 3 BD og 3 DVD til 198,75 kr.
Samt "The Get Away" (Steve McQueen), "Pale Rider" (Clint'en) og "Harry Potter og Fønixordenen" alle BD til 37,50 kr./stk. også Metro - se så er filmene ved at komme ned i et prisleje der er til at forstå. :-D
Det blev nærmest en "Hvad har du købt", men stadig - hvis nogen overvejer køb, så er Metro måske en mulighed.
#3477 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3478 wiseguy 14 år siden
#3479 Jay El 14 år siden
Det var vist et oprydningssalg, så måske skal de rydde op igen på et tidspunkt. Der var også nogle DVD'er, bl.a. den ene af 24-timer sæsonerne og er par Two and a Half Men og en masse Vantage Point.
#3480 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3479 Jeg kan gode se på det hele, at jeg bør tage lidt oftere i Metro.