Gravatar

#3521 OxxY 14 år siden

Den på amazon med 1-6 er 3 keepcases med 2 film i hver, hvor den sidste har en 3 disk med bonusmateriale. Det første bilelde i #18. Den er LIGE købt og er den billige :)
Gravatar

#3522 filmz-Myrepip 14 år siden

Jeg bliver mere og mere imponeret over Chaplins bedrifter efter gensyn på BD og er glad for, at endnu en af hans store film, Limelight, snart er ude.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3523 filmz-Myrepip 14 år siden

I 2012

Camelot: 45th Anniversary Edition
What Ever Happened to Baby Jane: 50th Anniversary Edition

Og till elwood fra Julemanden:

Kære elwood

From all of us to all of you:

Singing' in the Rain: 60th Anniversary Edition

Merry XMas
Gravatar

#3524 elwood 14 år siden

Link!

8-)

Eller er det endnu en af de grove spøge fra din side af.

Ahh nevermind fandt det på blu-ray.com argg so long waiting time...

Men oh boy, oh boy.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3525 Bony 14 år siden

http://www.blu-ray.com/news/?id=5552

.. og jeg synes i øvrigt MEGET godt om denne nyhed. Savle savle.. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3526 filmz-Myrepip 14 år siden

Lille [url= og husk 720p knappen :)

Efter dvd udgivelsen at dømme, bliver dette nok det mest imponerende HD transfer af alle blu-ray udgivelser. Det var nærmest perfekt og alligevel laver man en hel ny 8K restaurering. Resultatet må blive af en anden verden!
Gravatar

#3527 HonoDelLoce 14 år siden

Men - borger det ikke også for en smule bekymring, at de vælger at "starte forfra" igen, når nu de allerede havde lavet noget "nærmest perfekt" ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3528 elwood 14 år siden

Hva mener du? hvis du mener at DVD udgivelsen, er en af de flotteste af sin art, så ja den blir svær og overgå, men jeg vil nu lade dem gøre forsøget.

Så længe vi ikke komme til og ku se mælken blandet ind i regnen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3529 filmz-Myrepip 14 år siden

#3527 Det kunne man tro, men grunden var den, at der er sket så meget med teknologien blot på de få år siden man lavede DVD'en, at man mente, man kunne presse endnu mere ud af billedet. Det studio print der eksisterer, skulle være af fantastisk kvalitet og når man starter forfra og remaster i 8K mod tidligere 2K, så huha!
Gravatar

#3530 HonoDelLoce 14 år siden

Jamen, jeg vælger skam også at se på det med optimistiske briller ! :) Den indre skeptiker kom bare lige frem.. Træthedens mumlen, du ved ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: