Gravatar

#3651 PredatorX 14 år siden

Jeg prøver nok at se lidt videre når jeg er gået serietør så :) Breaking Bad er næste projekt :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3652 evermind 14 år siden

PredatorX (3649) skrev:
Mad Men fangede mig slet ikke :/

Men det gør Z-dag, det er jeg sikker på!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3653 chandler75 14 år siden

PredatorX (3651) skrev:
Breaking Bad er næste projekt :)

Rigtig god serie, selvom jeg ikke synes, den har samme type kant og stemning som "Mad Men". Den er dog rigtig godt udført og skrevet, og sæson 3 er lige under sæson 4 af "Mad Men" på min ønskeliste over kommende tv-serie-udgivelser :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3654 Bruce 14 år siden

#3653 Du er en decideret pryd for latte klubben :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3655 PredatorX 14 år siden

:/

Jeg hører også kun gode ting om den :) Men det må lige vente til jeg får min regions chip til Oppo'en. Udgivelsen er reg A måtte jeg bittert erfare her i weekenden :( Irriterende når man lige er i start-på-en-ny-serie humør.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3656 OxxY 14 år siden

#55: Hvordan ialverden har du fremskaffet en Oppo uden regions chip? Sikker på du ikke bare skal skifte til region A? De blir nemlig aldrig 100% regionsfri, og man skal nemlig skifte mellem region A/B/C med remoten.
Gravatar

#3657 Thomsen 14 år siden

#56 - De sælges kun uden regionschip i øjeblikket. Det første regionskit til den nye model forventes at komme på markedet i denne uge.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3658 OxxY 14 år siden

Thomsen (3657) skrev:
#56 - De sælges kun uden regionschip i øjeblikket. Det første regionskit til den nye model forventes at komme på markedet i denne uge.

Ah, havde da helt overset der var komme en ny model *woops* Så kan man da være endnu mere glad for sin gode gamle 83'er :p
Gravatar

#3659 Bruce 14 år siden

Rififi du Chez Homme og Les Yeux Sans Visage er på vej. Det er blot at vente, til de udkommer med engelske undertekster. De ser fantastiske ud.

Screenshoots

Les Yeux Sans Visage

Derudover pisser det mig af, at Amenebars groft oversete Agora stadig ikke kan fåes i et eksemplar med engelske undertekster :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3660 JannikAnd 14 år siden

Les Yeux Sans Visage blir fantastisk på blu!

Skriv ny kommentar: