Rigtig god serie, selvom jeg ikke synes, den har samme type kant og stemning som "Mad Men". Den er dog rigtig godt udført og skrevet, og sæson 3 er lige under sæson 4 af "Mad Men" på min ønskeliste over kommende tv-serie-udgivelser :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg hører også kun gode ting om den :) Men det må lige vente til jeg får min regions chip til Oppo'en. Udgivelsen er reg A måtte jeg bittert erfare her i weekenden :( Irriterende når man lige er i start-på-en-ny-serie humør.
#55: Hvordan ialverden har du fremskaffet en Oppo uden regions chip? Sikker på du ikke bare skal skifte til region A? De blir nemlig aldrig 100% regionsfri, og man skal nemlig skifte mellem region A/B/C med remoten.
#3651 PredatorX 14 år siden
Jeg prøver nok at se lidt videre når jeg er gået serietør så :) Breaking Bad er næste projekt :)
#3652 evermind 14 år siden
Men det gør Z-dag, det er jeg sikker på!! :D
#3653 chandler75 14 år siden
Rigtig god serie, selvom jeg ikke synes, den har samme type kant og stemning som "Mad Men". Den er dog rigtig godt udført og skrevet, og sæson 3 er lige under sæson 4 af "Mad Men" på min ønskeliste over kommende tv-serie-udgivelser :)
#3654 Bruce 14 år siden
#3655 PredatorX 14 år siden
:/
Jeg hører også kun gode ting om den :) Men det må lige vente til jeg får min regions chip til Oppo'en. Udgivelsen er reg A måtte jeg bittert erfare her i weekenden :( Irriterende når man lige er i start-på-en-ny-serie humør.
#3656 OxxY 14 år siden
#3657 Thomsen 14 år siden
#3658 OxxY 14 år siden
Ah, havde da helt overset der var komme en ny model *woops* Så kan man da være endnu mere glad for sin gode gamle 83'er :p
#3659 Bruce 14 år siden
Screenshoots
Les Yeux Sans Visage
Derudover pisser det mig af, at Amenebars groft oversete Agora stadig ikke kan fåes i et eksemplar med engelske undertekster :(
#3660 JannikAnd 14 år siden